חשש לקרע בשריר אצל גדי קינדה

גדי קינדה , קשרה של מ.ס אשדוד, מחכה לתשובה של האולטרסאונד, בנוגע לשריר ארבע ראשי שלו. יתכן כי הוא סובל מקרע חלקי או או קרעים קטנים. השחקן קיבל זריקה וזקוק למנוחה. מחר ידעו את מצבו. בקבוצה מקווים שיוכל לשחק מול קרית-שמונה בשבת. כזכור קינדה סובל משבר בכף ידו ומשחק עם סד. בחמישי תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה.
קינדה פצוע ביד

חשש לקרע חלקי או קרעים קטנים בשריר הארבע ראשי של גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד.

קינדה שנפצע במשחק מול באר-שבע, ניסה לחזור להתאמן, אבל סבל מכאבים. הוא עבר אולטרסאונד והחשש הוא לקרע חלקי או שני קרעים קטנים בשריר הארבע ראשי. מחר, חמישי ידעו באופן סופי. אם אכן סובל מקרע יצטרך לנוח לפוחת שבועיים. בכל מקרה קינדה קיבל זריקה להפחתת הכאבים ומחכים לראות כיצד תשפיע עליו.

השחקן עצמו מאוד רוצה לשחק במשחק פתיחת העונה מול קרית-שמונה, אבל יפעל על פי עצת רופא הקבוצה. קינדה משחק כבר עתה עם שבר בכף היד, עדות למשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים והוא במשחקים, משחק עם סד על ידו.

באשדוד יערכו ביום חמישי מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחתה עונה בליגת העל שתהיה העונה המחודשת של הקבוצה בליגה הבכירה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך