ח"כ אורן חזן אמור להגיע לכנס ט"ו באב למרות שאושפז הלילה

ח"כ אורן חזן היה אמור להגיע לאשדוד לכבוד אירוע מיוחד לט"ו באב, אך למרות שאושפז הלילה בבית החולים עדיין לא בוטלה השתתפותו של ח"כ חזן בכנס.

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) אושפז במהלך הלילהבבית החולים בילינסון בפתח תקווה. על פי דיווחים, האשפוז הגיע לאחר שנוצרה "בצקת באזור הניתוח" אותו עבר חזן בשבוע שעבר באותו בית החולים. ח"כ חזן מקבל טיפול אנטיביוטי וככל הנראה יישאר גם היום (רביעי) בבית החולים. מחר היה אמור חזן להשתתף באירוע ט"ו באב שאמור להתקיים במועדון באשדוד, ל"אשדוד אונליין" נמסר כי למרות מצבו הבריאותי עדיין לא בוטלה השתתפותו של החבר כנסת בכנס.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי הגיע חזן לבית החולים בילינסון לאחר שחש ברע, ובמהלך אותו סוף שבוע הוא עבר ניתוח בהרדמה מלאה ונשאר להשגחה מספר ימים במקום. בהודעה לתקשורת מטעמו נמסר אז כי "במהלך הניתוח התגלה וריד שניתק ויצר דליפה גדולה של דם. בסיום הניתוח הועבר חזן לחדר התאוששות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך