יום אכיפה באשדוד: לפחות עשרה אופנועי משטרה פזורים בעיר

לידיעת הנהגים והולכי הרגל...

בעקבות החופש הגדול הסכנות הרבות והעומסים הרבים ברחבי העיר, החל מהבוקר עושים את עבודתם בעיר אשדוד למעלה מעשרה אופנועים וניידות משטרה ברחבי העיר, ואוכפת את התנועה על ידי מתן דוחות על עבירות תנועה של נהגים והולכי רגל החוצים שלא במעבר חצייה.

עקב פניות רבות שזרמו לאתר 'אשדוד אונליין' על ניידות סמויות המפוזרות ברחבי העיר ובעיקר ברובעים הוותיקים באשדוד, בדקנו את פשר הפשיטה ברחובות העיר עם גורמים במשטרת ישראל ושם נאמר לנו שמשטרת ישראל אוכפת את התנועה ברמה גבוה בכל יום בעיר אחרת, ובעקבות מצב התנועה בעיר ממשיכה המשטרה לאכוף את התנועה בדגש על העיר אשדוד עקב התאונות הרבות שהתרחשו לאחרונה בעיר.

אותו גורם במשטרה אמר לנו כי ישנו דגש על הולכי הרגל שחוצים שלא במעבר חצייה מפתיעים נהגים רבים בכבישים, והוכחה לכך היא התאונות עם הפצועים קשה וההרוגים הולכי הרגל שקרו כאן לאחרונה, שלאחר חקירה התברר שלא חצו את הכביש במעבר חצייה, אי לכך הוחלט במשטרה לשים את הדגש ע"כ

ראוי וחשוב לציין כי בעקבות כך ששנת הלימודים קרבה, הוחלט במשטרת התנועה לסגל את השוטרים לעבודתם הרבה בעוד שבועיים מהיום, כאשר הם לומדים את אופי העיר והבעיות שלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך