הופעה מוצלחת למשקולן האשדודי איגור אולישנצקי סיים תשיעי

מרים המשקולות איגור אולישנציק, סיים הופעה מכבודת באולימפיאדת ריו אולישנצקי שמתמודד במשקל 105+ וייצג את ישראל לראשונה במשחקים, הניף 165 ק"ג ודחק 207 ק"ג וסיים תשיעי בקטגוריה ב.. זו הייתה הופעה ראשונה למרים משקלות ישראלי מאז 1996 באטלנטה.
איגור

איגור אלישנצקי מרים המשקולות מאשדוד סיים אתמול את הופעתו בריו, בצורה מוצלחת והביא בהחלט כבוד לישראל ולאשדוד. כשסיים עם 372 ק"ג בסך הכל ומקום תשיעי כללי בקטגוריה ב.

אולישנצקי פתח עם הנפה של 160 ק"ג, המשיך והניף בצורה מוצלחת 165 ק"ג, לפני שפסל ב-170. בדחיקה  עבר את הניסיון הראשון (200), אך כשל בשני (206) לפני שצלח את הניסיון השלישי (207). הציון הכולל הוא שני המשקלים יחד. בסך הכל הגיע אולישנצקי ל-372 ק"ג.

מרים המשקולות בן ה-30 מאשדוד, קיבל כרטיס למשחקים לאחר שנבחרות רוסיה, בלארוס וקזחסטן נפסלו. אולשנצקי מחזיק בשיא אישי בהנפה של 174 ק"ג ו-217 ק"ג בדחיקה. בשתי אליפויות אירופה האחרונות הוא סיים במקום התשיעי ובמקום ה-12, שהעניקו לו את הקריטריון הישראלי. בשל כך בתחילת יולי הוא קיבל אישור מהמנהלת לספורט הישגי לצרפו למשלחת.

אגב כבר היו מקרים, כולל בריו שהיו משקולנים שלא הצליחו להניף או לדחוק כל משקל ונפסלו 3 פעמים. אולשינצקי הצליח גם בהנפה וגם בדחיקה. זו הייתה הופעה ראשונה למרים משקלות ישראלי מאז 1996, באטלנטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך