מזעזע: נחשפו פרטי השיחה של השוטרים המתעללים מאשדוד עם המתלוננת

בניין המשטרה באשדוד

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה אתמול (ב') לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד שני שוטרים בגין מעשה מגונה, הטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים בשתי נשים שהגיעו להתלונן בתחנת אשדוד.

מתיעוד השיחות והווידאו שצולמו עם אחת המתלוננות עולה תיעוד מזעזע, שמעיד על מתלוננת חסרת ישע שהגיעה לקבל את עזרת השוטרים ובעצם הפכה למוטרדת בפעם השנייה נגד רצונה ובשונה מכל מה שציפתה.

אחת המתלוננות בשם א' שהגיעה להגיש תלונה על תאונת דרכים עם בעלה וילדיה, סיפרה כי השוטר ביקש ממנה לשוב במועד מאוחר יותר. היא חזרה עם בנה התינוק, והשוטר העיר לה הערות מיניות: "גם אני הייתי רוצה להפשיט אותך ולינוק כמו הילד" ואמר: "בעל זה לא קיר".

אתמול סיפרה א' כי "לא האמנתי, לא הצלחתי אפילו להגיב, אבל קצת כוחות מכאן ומשם נתנו לי להגיש את זה למח"ש, ממש לא כיף לחוות את זה, אבל לפחות יש תקווה שיטפלו במקרים כאלה".

כאשר שלושה ימים קודם אותו שוטר שקיבל תלונה מאישה הוא שוחח עימה על תמונות שהופיעו בפלאפון האישי שלה, כשהוא מבקש ממנה בזה הלשון "תתפשטי ותורידי את בגדייך", מספרת האישה המוטרדת, "אח"כ הוא ביקש ממני להוריד גם את הבגדים התחתונים והחל לצלם, כאשר הוא והשוטר שלידו צוחקים כל העת.

לאתר 'אשדוד אונליין' נודע כי בנוסף לתביעת מח"ש ישנה תביעה אזרחית של אחת המתלוננות נגד השוטר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך