ביקשו וקיבלו: 35 אוטובוסים ביום יצאו מהרובעים החרדים לעבר החוף הנפרד

בפעילותה של הוועדה לפניות הציבור בראשותו של ח"כ אייכלר הופעלו עשרות אוטובוסים לשרת את המגזר החרדי מאזור מגוריו לעבר חוף הים

לפני קצת יותר מחודש פרסמנו כאן באתר 'אשדוד אונליין' כי נציגי הציבור החרדים שהגיעו לוועדה לפניות הציבור בכנסת הנמצאת בראשותו של חבר הכנסת ישראל אייכלר מסייעת אגודת ישראל, טענו כי אין מספיק תחבורה בעיר המסייעת למגזר החרדי בכדי לנוע בחופשיות ובנגישות לכל אזורי העיר להם מזדקק האזרח החרדי, כאשר חלק גדול מהטענה הופנה כלפי הנגישות לחוף הנפרד מהרובעים החרדים המרוחקים ממנו.

ח"כ ישראל אייכלר המשתייך למפלגת יהדות התורה נפעיל את כוחה של הוועדה לפניות הציבור וזו פנתה למשרד התחבורה וחברת 'אגד תעבורה' ואכן עם תחילת חופשת בין הזמנים הקצתה החברה מספר אוטובוסים שישמש את המגזר החרדי על כל גווניו, ובמשך למעלה משלושים וחמישה פעמים ביום יעשה את דרכו קו 85 של חברת אגד תעבורה מהרובעים החרדים וישירות עד לחוף הנפרד ברובע יא'.

בסביבת העסקנים החרדים המקומיים שמחים מאוד מההחלטה של חברת אגד תעבורה לשרת את התושב בחרדי ואמרו כי הם מקווים שההסדר הנ"ל ימשך לתקופה ארוכה ואפי' באופן קבוע, ולא שיצטרכו לבקש ולהתחנן כל שנה מחדש ע"מ לקבל את תגבור הקווים לטובת תושבי השכונות החרדיות.
20160816_085048

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך