כדוריד: אשדוד הפסידה לראשל"צ 25-28 במשחק אימון

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הפסידה במשחק אימון ביום שני להפועל ראשל״צ 28-25, בחוץ. שתי הקבוצות נלחמו על המגרש כאילו מדובר במשחק פלייאוף. הצטיינו באשדוד, קריבוקאפיץ, מסורי, ביטרמן והשוערים מאירוביץ וקפלן. בשישי ( 16.00) משחק אימון בנס ציונה.
כדוריד: אשדוד הפסידה לראשל"צ 25-28 במשחק אימון

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הפסידה במשחק אימון ביום שני להפועל ראשל״צ 28-25, באולם בנחלת יהודה,  במשחק שהיה רחוק מלהיות משחק אימון, משחק שבו שתי הקבוצות שיחקו חזק והפכו אותו למשחק הכנה ברמה הגבוהה ביותר שניתן היה לצפות.

שתי הקבוצות נלחמו על המגרש כאילו מדובר במשחק פלייאוף ורצו להכריע את המשחק לטובתם. גם הקהל שמנה כמאה איש לא נשאר אדיש למשחק המצוין שהתפתח.

האדומים מאשדוד נלחמו לאורך כל המשחק . אשדוד  הובילה לפרקים אך לבסוף הראשל״צים שהיו כאמור יריב מצוין, התעלו והצליחו לנצח.

שחקני הרכש החדשים , קריבוקאפיץ (9 שערים) ובר מסורי (8 שערים) הצטיינו באשדוד ביחד עם ישראל ביטרמן והשוערים אורן מאירוביץ וליאור קפלן עם יכולת טובה על המגרש.

עוד הבקיעו לאשדוד:

טיאומיר דודר -3 שערים, נתנאל מלול וברק עמר- 2 שערים כ״א, אלעד טלקר ודדי פרץ – שער אחד כ״א.

משחק האימון הבא ייערך ביום שישי (16.00) בנס ציונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך