שני צעירים פרצו לניידת שיטור אך נתפסו במקום בזכות מצלמות העירייה

שני צעירים נתפסו על חם בזכות 'מוקד רואה' בו יכול המוקד העירוני לראות את רוב העיר בזכות מצלמות הפזורות באשדוד
דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שני צעירים תושבי לוד נעצרו על ידי משטרת ישראל בליל שישי לאחר שפרצו לניידת השיטור העירוני באשדוד. זמן קצר לפני כן הוחרמו מרשותם שני רמקולים, על ידי צוות השיטור העירוני בעקבות תלונות על רעש, שהופעלו בחוף הים.

החשודים ניצלו את המצב בו השוטרת והפקח העירוני היו עסוקים באירוע נוסף בסמוך, פרצו לניידת ולקחו חזרה את הרמקולים. מצלמת "מוקד רואה" של מחלקת הביטחון בעירייה תיעדה את החשודים ואלו מיד נעצרו. מעצרם הוארך בבית המשפט במספר ימים.

צוות השיטור העירוני באשדוד, שוטרת משטרת ישראל ופקח רשות מקומית, נקרא בליל שישי לחוף הים באשדוד בעקבות דיווח כי חבורת צעירים במקום מבעירה אש בחוף בניגוד לחוק. צוות השיטור העירוני שהגיע למקום הורה לצעירים להפסיק את מעשיהם ואכף כנגדם בגין העבירה.

בחלוף זמן קצר נקרא צוות השיטור העירוני בשנית למקום לאחר שהצעירים החלו שוב להבעיר אש והפעילו במקום רמקולים לשמיעת מוזיקה. אנשי החוק שהגיעו למקום נתקלו הפעם בהתלהמות של הצעירים, ככל הנראה כתוצאה מצריכת האלכוהול הרב במקום, שהתקשו להבין מדוע מחרימים להם את ציוד ההגברה. לאחר שהוסבר להם כי יש בסמכותם של הפקח ושוטר להחרים, נלקחו הרמקולים והוכנסו לניידת השיטור העירוני.

מעט לאחר מכן, הגיעו שני החשודים אל הניידת, בזמן שהשוטרת והפקח הגישו סיוע לסייע לצוות נוסף שהיה בסמוך וטיפל בעבירת הקמת רעש, פרצו את חלונה האחורי ונטלו את שני הרמקולים והחלו נמלטים מהמקום.

לחוסר מזלם, מצלמות האבטחה "מוקד רואה" של עיריית אשדוד תיעדו את המעשה ותוך כדי כך במוקד הביטחון העירוני ידעו לתאר את החשודים. השוטרים שבו אל הצעירים החשודים ועצרו אותם לחקירה לאחר שאותרו הרמקולים, יחד עם אחד החשודים שהצביע על מקום מחבואם, כשהם בין השיחים בסמוך.

לאחר חקירתם הם נכלאו ומעצרם הוארך בבית המשפט במספר ימים לטובת המשך החקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך