הישג ללסרי וכנפו: כנס מרשים לנתניהו באשדוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים בכירים, ראש העיר יחיאל לסרי וסגנו גבי כנפו השתתפו בכנס הגדול של הליכוד בנוכחות אלף איש שגדשו את האולם.

יממה וחצי לפני הבחירות: אלף איש הגיעו הערב (יום א') למלון לאונרדו בעיר בכדי להשתתף בכנס הבחירות הגדול של הליכוד, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה בוגי יעלון, יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, השרים ארדן ושטייניץ ובנוכחות ראש העיר יחיאל לסרי וסגנו גבי כנפו.

ראשון עלה לבמה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שביקש לשכנע את הנוכחים בחשיבות ההצבעה לליכוד אמר: "הקרב על כל קול. מהערב אם גורל המדינה חשוב לכם, תרימו טלפונים, דברו עם אנשים."

אחריו עלה לבמה השר יובל שטייניץ ותקף בחריפות את מנהיגי ה"מחנה הציוני" ואמר: "אם חלילה וחס בוז'י וציפי יקבלו מפתחות ללשכת ראש הממשלה, שני שלומיאלים, לפלפים, חסרי כושר מנהיגות, משענת קנה רצוץ, אם הם ינהלו- ביטחון המדינה והכלכלה הלאומית בסכנה"

הבא שעלה לנאום היה שר הפנים גלעד ארדן שאמר לנוכחים "הבחירות גורליות, למחנה הציוני אין שום דבר משותף מלבד רק לא ביבי, פוליטיקה של שנאה."

 

גבי כנפו שהגיע יחד עם ראש העיר יחיאל לסרי עלה לבמה ואמר: "לא היה לנו קל, אבל אחרי שישבנו איתך, לא ניתן לקחת את הקולות של תומכי הליכוד וביחד גם ננצח!"

לאחר מכן,ראש העיר יחיאל לסרי פנה לראש הממשלה ואמר לו "אשדוד תמיד היתה הבית של הליכוד, אלה רגעי האמת החשובים מאז הקמת המדינה".

 

ראש הממשלה נתניהו הודה לקהל, למארגנים ולעיר אשדוד: "תודה אנשי אשדוד, תודה גבי, תודה יחיאל על העבודה שאתה עושה למען התושבים, אני גאה על בית החולים, על התשתיות, על העיר הירוקה, אני אוהב את אשדוד שפורחת וצומחת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך