מקום 13 היסטורי לאלון דאי מאשדוד בסבב "הנסקאר האמריקאי"

אלון דאי מאשדוד, 24, הוא הישראלי הראשון שהתחרה במירוץ בסבב "הנסקאר" האמריקאי. הוא סיים 13, המקום הטוב ביותר שסיים בו מתחרה מחוץ לתחרות. האמריקאים מתלהבים מאלון ונראה שזו רק תחילת הדרך עבורו. אלון: "איזה מירוץ זה היה. כמה שאני שמח".
אלון מתראיין

סבב מירוצי "הנסקאר" הוא סבב עולמי. אבל המקור שלו הוא בארה"ב. אלון דאי, מאשדוד, 24, נחשב לאחד המוכשרים בסבב האירופאי. הוא עטור פרסים כולל "רוקי השנה", "חביב הקהל", "סגן אלוף אירופה" "ואלוף אירופה עד גיל 25".

כל זה לא נעלם מעיניי המארגנים בארה"ב. אלון הוזמן על ידם להשתתף במירוץ בארה"ב. לא קורה הרבה שמזמינים נהג מרוצים שלא מיבשת אמריקה.

בארה"ב לא ידעו כיצד יסיים אלון את המירוץ. אבל הוא סיים אותו בדיוק כמו שהוא, כישרון ענק גדול. אלון סיים במקום ה-13!! שהוא המקום הטוב ביותר שהשיג אי אפעם מתחרה חיצוני במירוץ "נסקאר בארה"ב". אגב אלון היה עד לסיבוב הראשון בטופ 10!!.

כמו שזה נראה עכשיו הוא יוזמן לעוד תחרויות רבות ונראה כי בארה"ב התלהבו מאלון וציינו אותו שוב ושוב, כולל בהזמנה למסיבת עיתונאים בסיום המירוץ.

אלון עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו, לאחר המירוץ: "איזה מירוץ זה היה. ההרגשה היא מדהימה, לא יכולתי לבקש יותר מזה. כמה שאני שמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך