חרדי תושב אשדוד שניסה להבריח סם מברזיל ונעצר, שוחרר לאחר חמישה חודשים

חרדי תושב אשדוד שניסה להבריח סם מברזיל ונעצר, שוחרר לאחר חמישה חודשים

כחמישה חודשים לאחר שנעצר עם קוקאין בברזיל, שוחרר השבוע גבאי בית הכנסת מאשדוד והוא ישוב לאחר תשעה באב לישראל. השחרור התאפשר בין השאר הודות למאמציו של רב מקומי, שסייע רבות במקרה.

מדובר באברך חסידי כבן 29 מאשדוד, הגיע למחרת חג הפורים לנמל התעופה קורומבה הסמוך לעיר הבירה קמפו גראנדה בברזיל. בבדיקת כבודתו, נמצאה כמות גדולה מאוד של סמים שהייתה מחולקת לתשע שקיות, הנסחר בשוק הישראלי בשווי של כמיליון שקלים. ומאז מעצרו, האברך נמצא בכלא ועסקנים חרדים ניסו לסייע על מנת לשחררו ולהביאו חזרה לישראל.

"ישראלי נתפס עם 1.5 ק"ג של קוקאין טהור", דווח בזמנו בכלי התקשורת המקומיים, כאשר על פי מה שדווח, הוא ניסה לצאת לסאו פאולו, ומשם להמשיך לאירופה.
הסם שנמצא בתא המטען של הנוסע, אותר בבדיקה של סוכני המשטרה הפדרלית, באמצעות מכשיר רנטגן המוצב בעלייה למטוס – זאת לאחר שהאברך היה נראה עצבני ומפוחד כאשר העביר את מזוודתו במכונת השיקוף.

"מדובר באברך יקר, גבאי בית כנסת ואף עוסק בקירוב רחוקים", אמר אחד ממקורביו. לדבריו, "אין ספק שמישהו ניצל את תמימותו, ותמורת סכום כסף שכנע אותו להעביר חבילה, מבלי שציין כמובן שמדובר בסמים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך