מנכ"ל מרכז הפועל מאשר: "מתנהלות שיחות עם ג'קי בן זקן"

יורם אורנשטיין אומר לאתר "אשדוד אונליין" כי "נשמח לסייע לעיר אשדוד ולפרנסיה ולאנשי הספורט ככל הניתן"

מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין, מאשר באופן רשמי כי הוא מנהל שיחות עם ג'קי בן זקן, סביב ההחלטה לשנות את שמה של מ.ס. אשדוד להפועל אשדוד. בן זקן העלה את האפשרות הזו בפני מספר גורמים בעיר ומחוצה לה כבר לפני זמן מה, אך הבהיר כי יקבל את ההחלטה בצורה מסודרת וללא לחץ. בן זקן אף פנה לאורנשטיין ושוחח עימו סביב הסוגיה הזו.

בן זקן החליט לקדם את הרעיון באופן מיידי בעקבות ההתנהגות המבזה והחמורה של אוהדי עירוני אשדוד, שהגיעו אתמול (מוצ"ש) לאצטדיון היא', לקרב התחתית בין אשדוד למכבי נתניה, ובמשך 90 דקות שרקו בוז לשחקני אשדוד ובעצם סייעו לקבוצה האורחת לחזור הביתה עם שלוש נקודות קריטיות ביותר במאבקי ההישרדות.

"במקום שנזכה לרוח גבית ברגעים הכי חשובים של העונה, נדהמנו לראות איך עשרות אוהדים של עירוני אשדוד, שהגיעו עם הצעיפים של הקבוצה, פשוט מפריעים לשחקני אשדוד במשך כל המשחק, ומאושרים לאחר שנתניה עשתה את המהפך בדקות האחרונות", אמר גורם בקבוצה.

ואכן, בן זקן המשיך בבוקר את ההליך הדרמטי, וקיים שיחות עם גורמים בכירים בכדורגל הישראלי, ביניהם גם עם יורם אורנשטיין, שאמר לאתר "אשדוד אונליין": "לא מכבר ג'קי בן זקן פנה אלי ובדק את האפשרות להצטרף למרכז הפועל. הוא הסביר את הסיבות שבגינן הוא שוקל לבצע את המהלך הזה. הבוקר פנה אלי שוב מר בן זקן, והודיע לי כי בכוונתו לשלוח מכתב בקשה למרכז הפועל ובו תהיה בקשה להצטרף להפועל. הודעתי לו כי אעביר את הבקשה לדירקטוריון המרכז. נשמח לסייע לעיר אשדוד ולפרנסיה, ולאנשי הספורט ולספורט באשדוד ככל שניתן".

צילום: עינת אוליביר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך