עוקץ הביטוח: אחרי החשיפה הארצית, הוחזרו כספים לנפגעים

בשבוע שעבר נחשפה פרשת מעילה לכאורה בסוכנות הביטוח ישראל מנצר מאשדוד, עשרות לקוחות שביטחו את מכוניתם או דירתם בסוכנות, הזדעזעו לגלות כי הם אינם מבוטחים למרות ששילמו. המעילה לכאורה הגיעה אף לתחקיר ששודר בערב יום רביעי בתכנית "הצינור" של גיא לרר בערוץ 10 * השבוע אנו שמחים לבשר כי חלה התקדמות משמעותית בנושא, ונפגעים רבים קיבלו את כספם חזרה
מכוניות ברמזור

זה התחיל מסרטון שרץ בפייסבוק, ובעקבות שיתופו נתגלה כי עשרות אנשים שהגיעו לבטח את רכבם או דירתם בסוכנות הביטוח ישראל מנצר באשדוד, שילמו אלפי שקלים על ביטוח, וכשנזקקו לו הבינו כי כספם נגנב לכאורה על ידי עובד הסוכנות. חלקם הקימו קבוצת ווטסאפ במטרה להיאבק יחד למען החזרת כספם בסכום מצטבר שמגיע למאות אלפי שקלים. מי שהביא את המקרה לתודעה ברמה הארצית הוא רמו ברגיג, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת סמי שמעון אשדוד, שאביו אבנר ביטח את רכבו בחברה.

רמו הגיע אל הסוכנות, הקליט את השיחה, שבה מודים כי האב שילם על ביטוח, אך לא קיבל כזה. תכנית "הצינור" בהנחיית גיא לרר, המשודרת בערוץ 10, ערכה תחקיר בעקבות הסרטון. בתחקיר הובאו עוד עדויות, כמו למשל, לקוח שסיפר כי חויב על שבע פוליסות לרכב, אך שקיימים ברשותו ארבעה רכבים. יותר מכך, כשבדק הוא גילה שרק לשניים מהם פוליסה מוסדרת. אחר סיפר כי בעצם עשו לו ביטוח פיקטיבי, וכשעבר תאונה הוציאו לו ביטוח רטרואקטיבי ליום התאונה. עוד סופר כי החקירה במשטרה נמצאת בראשיתה. לאחר תגובה ראשונית של הסוכנות, שבה האשימה עובד שלה במעילה, הוציאו הסוכנות ואותו עובד תגובה משותפת, ובה נאמר: "לצערנו קורה לעתים במהלך הטיפול באלפי פוליסות ביטוח שישנן פוליסות בודדות שלא טופלו כראוי, ואנו פונים ביוזמתנו ללקוחות האלו באופן מיידי, ומסדירים את הפוליסות בצורה הטובה ביותר. אנו קוראים ללקוחות שרואים את עצמם נפגעים מהתנהלות העבר שלנו, לפנות אלינו בהקדם, ולקבל מענה מיידי ושירות מלא לשביעות רצונם כפי שהיה כל השנים".

מנהלת קבוצת הווטסאפ מסרה: "רוב המבוטחים קיבלו את כספם. הקבוצה כרגע לא פועלת, מכיוון שהכסף הוחזר. מי שרואה עצמו כנפגע, שיפנה לישראל, והוא יפנה אותם למי שמשלם את החוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך