יו"ר מ.ס אשדוד, יורם מרציאנו נפגש עם נשיא המדינה

נשיא המדינה, ראובן ריבלין,, אירח היום את ראשי קבוצות ליגת העל, לפתיחת העונה וכן להענקת "מגן הכבוד" לעונת 2015/16. בין הנוכחים היה גם יורם מרציאינו, יו"ר מ.ס אשדוד. השניים ערכו בניהם שיחה אישית בנושא ההשקעה הרבה של מ.ס בשחקני מחלקות הנוער.
מרציאנו ורבילין
 

נשיא המדינה, ראובן ריבלין,, אירח היום את ראשי קבוצות ליגת העל, לפתיחת העונה וכן להענקת   "מגן הכבוד" לעונת 2015/16 , בו זכה למועדון הכדורגל 'מכבי חיפה' אשר הצטיין בעשייתו למאבק באלימות ובגזענות לצד עשייה חברתית וערכית.

בין הנוכחים היה גם יורם מרציאינו, יו"ר מ.ס אשדוד, שהיה בעברו חברי כנסת ומכיר את הנשיא ריבלין היכרות אישית. אגב גם הנשיא ריבלין היה בעברו יו"ר בית"ר ירושלים….השניים ערכו בינהם שיחה אישית בנושא ההשקעה הרבה של מ.ס בשחקני מחלקות הנוער.

"ספורט במיטבו, הוא ראי לעולם שאנו מאחלים לעצמנו", אמר הנשיא והוסיף: "עולם שבו המאמץ, האימון והכישרון נישאים על כפיים, בלי הבדל דת, גזע או מין. עולם שבו כדי להשתתף במשחק, כולם מחויבים לשמור על החוקים. עולם שבו כבוד ליריב שלך הוא תנאי בסיסי. עולם שבו אפשר לנצח רק כשכל אחד עושה את מה שהוא הכי טוב בו, ומסייע לאחרים בקבוצה לעשות את שלהם. זה העולם שבו אנחנו חולמים לגדל את ילדינו, גם מחוץ למגרשים". הנשיא המשיך ואמר: "כולנו יודעים שלהיות ספורטאי או ספורטאית פירושו להיות מנהיג ומחנך. ילד או ילדה, אוהד ואוהדת, שנושאים אליכם עיניים, לא מעריצים רק את הכישורים שלכם על המגרש, הם לומדים מכם גם איך לדבר, ואיך לנהוג בחברים וביריבים. כשהם באים למשחקים

"אני שמח להכריז שבשנה הבאה יצטרפו לכל המסלולים גם מחלקות הילדים והנוער במסגרת מסלול 'הדור הבא'." אמר הנשיא והוסיף: "מסלול שיאפשר לכולנו לאורך זמן, להגיע לכמאתיים מחלקות נוער בכל רחבי הארץ". הנשיא המשיך ואמר: "אלפי ילדים שעבורם אנו רוצים להבטיח שהמועדון הוא בית וקהילה שהופכים אותם לאנשים טובים יותר, מקצועיים יותר, סובלניים יותר. הילדים האלה, דתיים כחילונים, ערבים כיהודים, מהפריפריה ומהמרכז, והיכולת שלנו להבטיח להם עתיד של 'תקווה ישראלית', הם הסיבה שעבורה אנחנו עושים את כל מה שאנחנו עושים."

הנשיא נפגש עם בעלי ונציגי 14 הקבוצות בליגת העל. במפגש ברך הנשיא את ראשי הקבוצות על הפעילות אשר הם מקיימים במאבק המשותף למאבק באלימות ובגזענות במגרשי הספורט. ונציגי המועדונים סיפרו על התרומה הרבה של המפעל במועדונים וביצירת סטנדרטים ערכיים וחינוכיים בהמשך עבודתם השוטפת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך