גדי קינדה נפצע בברכו ונטש. סובל מחבלה בברכו.

גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד נפצע בברכו במהלך המשחק מול באר שבע ונטש בדקה ה-25. קינדה: "לאחר בדיקה אדע את מצבי. יש לי כאבים עזים". השוער יואב ג'רפי חזר לשחק לאחר שנפצע לפני כ-10 ימים. גם חאתם אל חמיד נפצע אבל סיים את 90 הדקות. רוני אואט: "זו הכנה מצוינת לליגה".
השחקן קינדה

גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד נפצע בברכו במהלך המשחק מול באר שבע (שלישי)  בניצחון 0:1 בגביע הטוטו ונטש בדקה ה-25. קינדה: אני סובל מכאבים נראה מה יהיה".

באשדוד שמחו על הניצחון אבל יש חשש לשחקן. קינדה שידוע כשחקן שלא ממהר לצאת מהמשחק, ביקש להישאר, אבל הצוות הרפואי הבהיר לאנשי הצוות המקצועי כי הוא סובל מחבלה ולא יכול להמשיך.

קינדה: "אני מקווה שמחר יהיה שיפור. כרגע קשה לי ללכת. אני הולך עם כאבים חזקים. נפצעתי בברך ומבחינתי זה מנחוס. אני מאמין שלליגה אהיה כשיר".

אגב באשדוד נתנו מנוחה למספר שחקנים, כמו מיכאל אוחנה, קרלו ברוצ'יץ', חן עזריאל וחלקית גם לרועי בקל ששותף בהמשך. מי ששיחק והפתיע, היה השוער יואב ג'רפי שחזר לשער (נכנס כמחליף9 לאחר שפרק את אצבעו רק לפני 10 ימים במשחק מול בית"ר ירושלים והיה טוב במשחק מול באר-שבע. גם חתאם אל חמיד נפצע, אבל סיים 90 דקות משחק.

רוני אואט המאמן: "שמחים לנצח קבוצה מצוינת ועוד במשחק חוץ קשה. אני שמח שלא ספגנו. זו הכנה מצוינת לליגה. הראינו אופי ונחישות וידענו ברגעים הקשים להיות שקטים ויציבים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך