עשו היסטוריה. מ.ס גברה על ב"ש 0:1 והנחילה הפסד ראשון בטוטו טרנר

העולה ניצחה את האלופה. ניצחון של מ.ס אשדוד על הפועל באר שבע בחוץ 0:1, במסגרת גביע הטוטו. אשדוד עשתה היסטוריה להיות הראשונה לנצח את באר שבע בטוטו טרנר. אשדוד עלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית עם 2 ניצחונות ותיקו. השער לאשדוד דין דוד.
שני שחקנים בהתקפה

רבותיי הסיטוריה.

מ.ס אשדוד העולה החדשה, הנחילה לאלופה הפועל באר שבע, ניצחון ראשון בבית מאז הוקמה האצטדיון החדש, טוטו טרנר. אשדוד גברה 0:1 על האלופה משער של דין דוד. הקבוצה עלתה לרבע גמר גביע הטוטו מהמקום הראשון. בהחלט השיג ראוי.

שתי הקבוצות שיחקו בהרכב חסר. אשדו הייתה הבולטת יותר במחצית הראשונה והייתה קרובה לכבוש. דין דוד החמיץ פעמיים (10, 15) והיא נראתה טוב באותן הדקות. באר שבע אומנם כבשה, מרגלי לוסיו (41), אבל השער נפסל בנבדל מוצדק.

דווקא במחצית השניה, באר שבע פתחה בלחץ, אבל השער היה דווקא של אשדוד, שעמדה מצוין במחצית ובכל המשחק. ראו שהצוות המקצועי התכונן למשחק הזה כמו שצריך.. משה אוחיון בכדור מדהים ארוך לדין דוד, שברח מצוין מהשומר שלו, כבש כמו שהוא יודע. באר שבע ניסתה לחזור, אבל יואב ג'רפי, שנכנס כמחליף וחזר לשער למרות הפציעה שבערב רק לפני מעט יותר משבוע, מנע פעמיים שיוויו (80, 83).

ההגנה של אשדו הייתה מצוינת. אומנם בקבוצה מחפשים בלם, אבל צמד הבלמים, ניבאלדו וגאלוביץ', עמדו מצוין. נכון, זה לא ההרכב הראשון של באר-שבע, אבל מה שהיו צריכים לעשות, עשו בשקט.

 

אשדוד: משפתי (ג'רפי, 46), בן זקן (מושל, 85), ניבאלדו, גאלוביץ', טובול, קינדה (נפצע, אוחיון, 25), אלחמיד, אינברום, זריהן, דוד (איברהימוביץ', 68), באגריץ' (בקל, 61).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך