רכב המאזדה החדיש "הסגיר" את הגניבה הגדולה של האחיין הצעיר

הדודים המפרגנים החליטו להעסיק את האחיין הצעיר בעסק למכירת מזון לבעלי חיים. תוך שישה חודשים האחיין החליף את הטויוטה המקרטעת במאזדה חדישה, התחיל ללבוש מותגים ונראה מיליון דולר. הדודים עשו אחד ועוד אחד והבינו שיש כאן גניבה לאור יום

שני דודים שהחזיקו מספר עסקים מצליחים, פתחו לא מכבר עסק גדול למכירת מזון לבעלי חיים. מדובר במחסן ענק בו נמכרו כמויות מרשימות של אוכל מכל הסוגים והמינים לכלל בעלי החיים. הדודים החליטו לקחת את האחיין הצעיר, שלא מצא מקום עבודה ראוי, ונתנו לו לנהל את העסק. הם מאוד רצו לעזור לו, מאחר והוא רק התחתן ומצבו הכלכלי היה בכי רע.

בהתחלה הכל התנהל כמו שצריך. העסק החל לפרוח, האחיין ניהל את העסק ביד רמה ומחזור המכירות גדל מחודש לחודש. לאחר חצי שנה של עבודה, האחיין מכר את הטויוטה המקרטעת שלו וקנה מאזדה חדישה, הוא גם קנה טלוויזיה גדולה לבית, החליף את הריהוט והגיע לעבודה עם בגדי מותגים. הדודים שמחו מצד אחד על ההתקדמות של האחיין, אך מצד שני הרימו גבה כי ידעו שמצבו הכלכלי לא משהו, בלשון המעטה. איך ייתכן שתוך מספר חודשים הוא רשם התקדמות כל כך גדולה ממשכורת של 10 אלף שקל בחודש? הדודים ניגשו למצלמות האבטחה וגילו נתון מטריד – כמעט בכל יום המצלמות לא עבדו למשך מספר דקות, כמעט תמיד בשעות הערב המוקדמות, לאחר שכל העובדים מסיימים לעבוד והאחיין נשאר לבדו בשטח. הם לא רצו לחשוד בבן המשפחה, ולפני שאמרו מילה, החליטו לפנות אלינו.

לאחר שיחה קצרה הבנתי את התמונה והצעתי להתקין שתי מצלמות נסתרות אותן האחיין לא יכול לכבות, מאחר והוא לא ידע על קיומן, ובעצם יתעדו את מה שקורה בזמן שהמצלמות הרגילות מפסיקות לעבוד. ואכן בשעת לילה מאוחרת הגענו לשטח העסק, ולאחר שעה של עבודה מהירה ויעילה, הוצבו שתי מצלמות איכותיות שעשו את העבודה.

כבר לאחר שלושה ימים המצלמות קלטו מה בדיוק קורה בשטח המפעל. רגע לאחר שהאחיין כיבה את המצלמות הרגילות, רכב מסחרי הגיע לשטח העסק, והעמיס שישה משטחים של אוכל לחתולים. האחיין קיבל לידיו כמה שטרות של 200 שקל, והשניים נפרדו בלחיצת יד ובחיוכים. לאחר יומיים שוב חזר המקרה על עצמו, והפעם היה זה אוכל לכלבים שהועמס ברכב גדול, וגם הפעם האחיין קיבל כמה וכמה שטרות של 200 שקל.

חייגתי לשני הדודים וביקשתי להיפגש עימם. הם ראו את סרטי המצלמות והיו בהלם. "לפי חישוב שלנו, האחיין לקח לכיסו לפחות 150 אלף שקל בחצי השנה האחרונה. העסק אומנם מצליח, אבל תאר לך כמה היה מצליח בלי הגניבות האלה. חבל, הוא מנהל מצוין, אבל המצוקה הכלכלית הכשילה אותו", הם אמרו לי בקול חנוק.

למחרת הם קראו לאחיין לשיחה. בצעד מפתיע הם החליטו לנהל את השיחה ברוגע ובנחת רוח. האחיין החל לבכות וסיפר על מצבו הכלכלי הקשה. הם החליטו שלא לפטר אותו, ביקשו שימכור את הרכב ויחזיר את הכסף לעסק. האחיין כמובן שהסכים, הבטיח לפעול ביושרה וזכה לקבל צ'ופר מהדודים האוהבים – רכב שכור לשנה הקרובה…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך