ברוצ'יץ' סובל ממתיחה ייעדר מהמשחק מול באר-שבע

המגן השמאלי של מ.ס אשדוד, קרלו ברוצ'יץ', מתח את שריר הירך האחורי במשחק מול הפועל אשקלון וייעדר בשלישי מול באר שבע בגביע הטוטו. לעומתו צפוי דראזן באגריץ', החלוץ החדש לפתוח בהרכב הקבוצה. אשדוד הגבירה את המאמצים להתחזק בבלם זר ברמה גבוהה.
בשדה התעופה

קרלו ברוציץ', מגינה השמאלי הקרואטי של מ.ס אשדוד, ייעדר ככל הנראה במשחק גביע הטוטו ביום שלישי, מול הפועל באר שבע.

ברוצ'יץ' נאלץ לנטוש את משחק גביע הטוטו מול הפועל אשקלון. מסתבר כי במהלך המחצית הראשונה הוא סבל ממתיחה בירך, המשיך ככל יכולתו , אבל במחצית כבר לא יכול היה להמשיך. השחקן יצטרך לנוח מספר ימים. כמו שזה נראה באשדוד יעדיפו שינוח ולא יישחק בגביעי הטוטו בשלישי, מול באר-שבע, בכדי שיהיה מוכן לליגה ב-20.8.

לעומתו צפוי החלוץ הקרואטי החדש, דראזן באגריץ' שנכנס במהלך המשחק מול אשקלון, לפתוח בהרכב מול באר שבע. באגריץ' תוכנן לפתוח בהרכב הקבוצה מול אשקלון, אבל הוחלט לבסוף בגלל מספר האימונים הקטן שערך עם הקבוצה, לשלבו. אבל לאור יכולתוצ במשחק, יש כוונה לפתוח איתו מול באר שבע.

בעקבות המשחק מול אשקלון, הגבירו באשדוד את החיפושים אחר בלם זר. כמו שזה נראה הסקאוט עידן בן אבו רואה בימים האלה מספר שחקנים זרים בתפקיד. הכוונה לנסות להביא  ארצה בלם זר עוד לפני פתיחת העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך