ניר ביטון חוזר לישראל לפליאוף ליגת האלופות מול באר שבע

ניר ביטון חוזר לארץ. לא לשחק בליגה הישראלית, אלא למפגש כפול מול האלופה הישראלית, הפועל באר שבע, בפליאוף לליגת האלופות עם קבוצתו סלטיק, אלופת סקוטלנד. המשחק הראשון ייערך ב-16-17 בחודש בגלזגו. הגומלין כעבור שבוע בטרנר. ניצחון ובאר שבע בליגת האלופות. הפסד יביא אותה לשלב הבתים בליגה האירופית.
מחזיקים בגביע

הפועל באר שבע הגרילה היום שישי, בהגרלת פליאוף ליגת האלופות, את אלופת סקוטלנד סלטיק בה משחק ניר ביטון, שלעבר שחקנה של מ.ס אשדוד.

סלטיק וניר ביטון הם המכשול האחרון שיעמוד בפני הפועל באר שבע, בדרך להופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות, כך נקבע היום (שישי) בהגרלת פלייאוף המוקדמות. המשחק הראשון יערך בגלזגו ב-16-17 באוגוסט, הגומלין כעבור שבוע באיצטדיון טרנר.

באר שבע שעברה את אולימפיאקוס היוונית, לא הייתה מדורגת ולכן קיבלה קבוצות מהדרג שמעליה. בכל מקרה גם אם באר שבע לא תעבור את סלטיק, היא הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופאית. אבל אם תעבור את סלטיק היא תיכנס לשלב הבתים של ליגת האלופות וזה יהיה השיג ענק לבאר שבע ולכדורגל הישראלי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך