יואב ג'רפי: "מקווה לחזור כבר במחזור הראשון לשער".

משנה: לאחר שנתיים שחיכה לשחק בליגת העל, נפצע יואב ג'רי, שוערה של מ.ס אשדוד במשחק הראשון שלו בליגה מול בית"ר ירושלים. הוא פרק את אצבע ידו וייעדר עד 10 ימים. ג'רפי: "הכל זה לטובה".
השחקן חרפי

 

יואב ג'רפי חיכה לרגע הזה. ללבוש את אפודת השוער הראשון בליגת העל. בפעם האחרונה שזה קרה, זה היה לפני שתי עונות לשני משחקים במדי הפועל רעננה לאחר שהושאל אליה מהפועל כפר-סבא. הוא רשם שתי הופעות כמחליף מול מכבי נתניה ומול קריית גת, שם הצטיין.  במ.ס אשדוד הוא תפס את המקום בשער בסיבוב השני וזה היה ברור שעכשיו הוא יפתח את העונה בליגת העל כשוער מן המניין.

אבל, כמו בסיפורים האלה, הציפייה בת השנתיים התרסקה מול עיניו, בדקה ה-25 במשחק הפתיחה שלו בליגה הבכירה, מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. ג'רפי יצא לכדור ברחבה, אצבעו נתקעה בדשא והוא פרק אותה. הוא נאלץ לנטוש את המשחק והרופאים קבעו עד 10 ימי מנוחה.

ג'רפי: "זה לא התחיל כמו שחשבתי. אבל אני מאמין שהכל זה לטובה. בעזרת השם אני כבר חוזר להתאמן ומקווה לחזור כבר במחזור הראשון של הליגה לשער".

כשהוא אומר חזרתי להתאמן, הוא מתכוון שרק לאחר מספר ימי מנוחה בודדים, הוא כבר נטל חלק באימוני מ.ס אשדוד, כשהוא חובש את אצבע ידו. אבל אנשי הצוות המקצועי לא לוקחים סיכון ובאימון  המסכם, ביקשו ממנו ללכת לנוח. גם כך לא יישחק במוצאי שבת (21.00) מול אשקלון במחזור השני בגביע הטוטו, בראשל"צ. את מקומו יתפוס רועי משפתי, שהיה השוער הראשון בליגה הלאומית, עד שג'רפי תפס את מקומו. עכשיו זה הפוך.

ג'רפי מספר על הרגעים שהבין שהמשחק מבחינתו נגמר ואיתה הפתיחה בליגה שכה ציפה לה: "הצטערתי שזה קרה במשחק הראשון. חשבתי על המשחקים שאני מפספס. קיוויתי ואני עדיין מקווה שזה לא יהיה יותר ממשחק אחד".

לא חזרת מוקדם מידי להתאמן?

"לא יכול לשבת בצד. מזל שאיתי (מאמן השוער, איתי זליפה – מ.ס) מרגיע אותי. אבל אני מטפל על פי מה שהרופאים אמרו לי. אמרו לי עד 10 ימים, אני מקווה שפחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך