שולמן הגיע להבנות עם אשדוד וסיכם..בקריית-גת

איל שולמן כבר הגיע להבנות עם קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה ואפילו הועברה אליו טיוטת חוזה. לבסוף הוא סיכם בקריית גת, שהגישה הצעה משופרת. כעס באשדוד על השחקן ועל קריית גת. בקבוצה טרם החליטו כיצד לנהוג, אבל גם תביעת השחקן נשקלת.

כמו שזה נראה, איל שולמן ששיחק בהפועל חולון ועמד להצטרף למכבי אשדוד באר/טוביה, לא יגיע לקבוצה, אלא יישחק בקרית-גת.

הרכז, שכבר הגיע להבנות עם אשדוד ואפילו העבירו טיוטות חוזה, עשה פניית פרסה ונכנס למו"מ עם קרית-גת שהציעה לו חוזה טוב יותר מאשר הציעה אשדוד.

באשדוד יש כעס רב על השחקן ועל קריית-גת. היו"ר מאיר קיקוז, כבר היה בטוח כי השחקן חותם ואפילו עידכן את המאמן מאיר טפירו, שזה הולך לקראת הצטרפותו של שולמן. אלא אז גילה קיקוז כי שולמן לא מחזיר את הטיוטה כי הוא…במו"מ עם קריית-גת וככל הנראה כבר סיכם.

באשדוד כועסים מאוד גם על השחקן וגם על קרית-גת שפנתה לשחקן שנמצא תחת מו"מ בשלבים הסופיים שלו. בקבוצה שוקלים כיצד לנהוג, אבל ייתכן כי ישקלו תביעה נגד השחקן, במוסד לבוררות של איגוד הכדורסל.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך