אנשי השמאל הם אויבים?

יצחק שמיר היה ראש הממשלה ב-1984. אז כבר התחילו לספר לנו שהפצצה האיראנית נכנסה לשלבי הייצור הסופיים.
11 שנים עברו מ"שלבי הייצור הסופיים" , ואז הגיע נתניהו ב-1995 והפחיד אותנו שתוך 3 עד 5 שנים תהיה לאיראן היכולת לפתח פצצה גרעינית. מאז עברו עוד 20 שנים שבהן הוא מזהיר אותנו מהפצצה הזאת… עד שבשבוע האחרון האיום האיראני חלף ! בשבוע האחרון האיום הכי גדול של ישראל, ומי שמסכן את ביטחון המדינה עפ"י ביבי הוא לא פחות מאשר השמאל !!!!
"ליכוד אחד גדול מול כל השמאל" !!????? איזו סיסמא עלובה ומכוערת.. מילא מול הרצוג או לבני שהם כרגע האיום האמיתי (על המקום שלו), אבל מול כל השמאל? מול חצי מהעם שהוא ראש הממשלה שלו ? מחצית מתושבי המדינה התעוררו בוקר אחד וגילו שהם הם האויב של ראש הממשלה שלהם.
אם ב"ארזים" נפלה שלהבת, וכך מתבטא ראש ממשלה, מה יגידו הקיצוניים שבין מצביעיו ? הרי אם ישנם כאלה שמאלנים שהם "מסוכנים" למדינה, ואת זה אומר אדם "מוסמך" כמו ראש ממשלה, אז מיד אחרי זה מגיעות הקריאות "לגרש את כל השמאלנים לעזה / בוגדים / עוכרי ישראל / אויבים מבית" ועוד סיסמאות וקריאות שמזכירות לי תקופה שאני מעדיף לשכוח שהביאה להתרת דמו של ראש ממשלה בישראל.
דואק
אז כן, אני שמאלן !!
אני השמאלני הציוני שמאוהב במדינה שלי ובכל ערכיה וסמליה. אני שמתרגש מהדגל שלי ומההמנון שלי. אני שהתמלאתי גאווה אחרי גיוסי לצה"ל ועוד יותר התמלאתי גאווה להגיע הביתה בסופ"ש הראשון לבוש במדים. אני שנפרד ביום ראשון בבוקר מהבן שלי שנוסע לבסיס שלו ביהודה ושומרון עם תפילה שיגיע בשלום ויחזור בשלום. אני שמנגב דמעות בצפירה לזכר קרבנות השואה, ומרגיש את הלב מתפלח לי בצפירה לזכר חללי צה"ל. אני שכל חיי מחפש איך לתרום למדינה, לחברה ולקהילה… היום רה"מ שלי הפך אותי לאויב שלו ושל המדינה רק בגלל שאני חושב שסדר העדיפויות שלו שגוי ואני מבקש להחליף אותו בהליך דמוקרטי.
אם לומר את האמת אז זה נורא מתסכל שכך ראש ממשלה מתייחס לאזרחים, זאת לא מנהיגות וזה חוסר אחריות ציבורית. אבל מצד שני זה רק מחזק בי את המוטיבציה ואת הרצון להחליפו , כי באמת קצו כל הקיצים ! מצטער אבל זה לא אדם ראוי לתפקיד כזה ממלכתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך