"עקבתי אחרי חרדי עם טויוטה כסופה שצילם ופיתה ילדות לעלות לרכב שלו"

מריאנה ברגן, המתגוררת ברובע י' באשדוד, עקבה במשך דקות ארוכות אחר חרדי שנהג ברכב טויוטה כסופה, ואף תיעדה אותו מצלם ילדות סמוך לפארק ברובע י', ומנסה לשכנע חלק מהן לעלות לרכבו. רק לאחר שהתקרבה אליו הבחור נסע מהמקום, ובמשטרת אשדוד עושים מאמצים לאתרו * מריאנה: "זה היה מבהיל מאוד, גם אני אמא לילדים, והחלטתי שאני לא עוזבת את המקום עד שאני מצלמת אותו ומעבירה דיווח למשטרה"
"עקבתי אחרי חרדי עם טויוטה כסופה שצילם ופיתה ילדות לעלות לרכב שלו"

האם מריאנה ברגן, תושבת אשדוד עם אכפתיות בלתי רגילה, הצליחה למנוע פגיעה מינית בילדות קטנות? אם אתם שואלים אותה, היא משוכנעת שכן. משטרת אשדוד בודקת את העניין לעומק.

מדובר בסיפור מטריד שהתרחש בשבוע החולף סמוך לפארק ילדים גדול ברובע י'. מריאנה עברה בסמוך לפארק וקלטה גבר חרדי, בשנות ה-50 לחייו, מצלם בטלפון הנייד שלו ילדות קטנות שעברו סמוך לרכב הטויוטה הכסופה שלו. מריאנה אמרה: "נסעתי ברכב שלי לכיוון הבית, עברתי ליד הפארק הגדול ברובע שלנו וראיתי גבר חרדי מחזיק את הנייד שלו ומכוון אותו לכיוון בנות שעמדו ליד הרכב. זה נראה לי מוזר, עשיתי פניית פרסה והתמקמתי מולו, לראות מה הוא הולך לעשות. הבחור המשיך לצלם ילדה בת 10 בערך שעברה מולו, ואז הוא התקדם עם הרכב קרוב יותר לפארק, פתח חלון והתחיל לקרוא לילדה שיצאה מהפארק. לפי חוש ההתמצאות שלו, הבנתי שזו לא פעם ראשונה שהוא באזור וכנראה שהוא הכיר את הכניסות לפארק, היכן שהילדים עוברים. פתאום הוא נסע לצד השני של הפארק, וגם שם עמד וחיכה שילדות יעברו לידו, הוא שוב פנה לילדה, והחלטתי שאני עושה מעשה וקראתי לאותה ילדה וביקשתי ממנה לחצות את הכביש מהר".

_TP_6898

מריאנה הנסערת ראתה את הגבר החרדי נוסע מהמקום, והיא המשיכה לעקוב אחריו. "הוא נסע לפארק קטן יותר במרחק של מאות מטרים מהמקום הראשון, וכאן הבנתי שמדובר באדם מסוכן, כי הוא לא נרתע מכך שראיתי אותו והזהרתי ילדה להתרחק ממנו. חייגתי מייד למשטרה, העברתי את הפרטים של הרכב, ובמקביל צילמתי את הרכב והעברתי את התמונות למשטרה. ניידת שהגיעה למקום לא מצאה את הרכב בקרבת מקום, אבל אני בקשר עם המשטרה והם עושים פעולות כדי לאתר את הנהג ולזמן אותו לחקירה".

מריאנה סיכמה ואמרה: "אני אמא לילדים, וברור שהאינסטינקט האמהי שלי פעל באותם רגעים, גם אם במובן מסוים סיכנתי את עצמי וניצבתי מולו בלי חשש. ראיתי איך ילדות קטנות עומדות במרכז הסכנה, ואם לא הייתי מתריע בפניהן להתרחק מהמקום, זה יכל להיגמר אחרת. כמעט כל יום אנחנו קוראים ושומעים על פדופיל שפועל בעיר אחרת, וחייבים להיות ערניים מאוד לסביבה שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך