פרשת תקיפת "שבת היום": צה"ל והחייל מגיבים לתיעוד שרץ ברשת

פרשת תקיפת "שבת היום": צה"ל והחייל מגיבים לתיעוד שרץ ברשת

אמש רץ ברשת תיעוד שעורר סערה, בו נצפה חייל צה"ל מכה את בעל 'שבת היום', בחור ישיבה המוכר ממחאותיו הנמרצות והשנויות במחלוקת. בעקבות פניית העיתונאים פתחו בצה"ל בבדיקת האירוע, אותו הם רואים בחומרה.

מצד אחד, מתכוונים בצה"ל לטפל בחומרה בחייל שהיכה אזרח. אך מאידך, גם הצקות הבחור החוזרות ונשנות נלקחות בחשבון. גורם צבאי אשר מעורה בנושא, מספר לאתר 'קול חי' כי נושא הבחור המדובר אשר ידוע בהצקותיו לחיילים החרדים ידוע לגורמים הרלוונטים, והנושא יטופל עד תום.

הסרטון גרר אתמול דיון נרחב ברשתות חברתיות, והגולשים התחבטו בין גינוי הצעקות הפרובוקטיביות של בחור הישיבה, לבין האלימות הבלתי נסלחת של החייל.

תגובת דובר צה"ל: "צה"ל עושה כל שנדרש על מנת להגן על אלפי חייליו החרדים ולאפשר להם שירות מכבד במקביל להמשך שגרת חייהם ואמונתם".

"באשר למקרה המוזכר, החייל התנהג בצורה שאינה הולמת את המצופה מחיילי צה"ל. מפקדי החייל הבהירו לו את החומרה שבמעשיו ואת המצופה ממנו במקרים דומים בעתיד".

בינתיים החייל התוקף כתב בדף הפייסבוק של אתר 'אשדוד אונליין' "חברים אני הוא החייל האלים בסרטון אז ככה לכל היפייי נפש פה שמגינים על הבחור תחזרו לחורים שלכם כל עוד אתם לא יודעים מה המקרה אני לא ייפרט יותר מדיי אבל אני קיבלתי מהבחור הזה שלושה יריקות אחת בגב שתקתי אחת פגעה לי בחזה גם שתקתי הפעם הבאה שהוא יירק עלתה לו ביוקר זה בחור שזה לא פעם ראשונה שמתגרה ובמקרה הוא מתחת לבית שלי כמעט רבע זמן מהחיים שלו שיהיה המשך ערב נפלא …".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך