טיפאני ג'קסון החלימה מסרטן השד וחתמה במכבי בן אשדוד

טיפאני ג'קסון חתמה במכבי אשדוד. השחקנית שכבר שיחקה באשדוד, זכתה עם אשדוד בשתי אליפויות ואח"כ חלתה בסרטן השד, החלימה וחזרה לקבוצה. באשדוד שמחו להחתימה ובאתר הקבוצה כתבו: ""לא יכולים כבר לחכות".
מתגאים בגביע
מכבי בן אשדוד החתימה את טיפאני ג'קסון, ששיחקה בעבר באשדוד. אבל הסיפור המעניין הוא שג'קסון שחזרה רק לאחרונה לפרקט, החלימה בחודשים האחרונים מסרטן השד.
ג'קסון, זכתה בשתי אליפויות ליגת העל עם מכבי אשדוד ועזרה לקבוצה להעפיל ב-2015 עד לחצי גמר היורוקאפ – הישג השיא של המועדון באירופה מאז ומעולם. ג'קסון (31, 1.91), בוגרת מכללת טקסס, הייתה הבחירה החמישית בדראפט 2007 על ידי ניו יורק ליברטי, בה היא שיחקה במרבית הקריירה שלה ב-WNBA. ב-2010 עברה לטולסה שוק, לקחה שנת שבתון, ילדה וחזרה שוב לליגת הנשים הטובה בעולם (לטולסה). היא הגיעה ל-WNBA, כאמור, אחרי קריירה מפוארת בטקסס, שם זכתה (2004) בפרס פרשמנית השנה של רשת התקשורת ESPN. כמו כן, נבחרה לחמישייה הראשונה של קונפרנס הביג-12 ב2005 ו-2006. ב-2009 חתמה במכבי רמת חן, שם שיחקה שנתיים בהצלחה רבה.
באתר הרשמי של הקבוצה נכתב לקראת בואה:
אנחנו בשלבים מתקדמים מאוד בבניית הקבוצה והכנות לעונה האירופאית, כל החתמה של שחקנית והשלמת יעד היא מרגשת אבל ההחתמה הזאת מרגשת אותנו במיוחד.
אחרי שנה לא פשוטה חוזרת אלינו שחקנית ענקית, ווינרית לא מתפשרת – ומעל הכל, אישה נפלאה שזכינו כבר להכיר ולחוות איתה ובזכותה הרבה רגעים קסומים. עכשיו היא חוזרת אלינו והשמחה גדולה. תעשו הרבה כבוד לטיפאני ג'קסון. מגיע לה הכל!
לא יכולים כבר לחכות..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך