החלוץ דראזן בגאריץ' בארץ : "נעשה עם מ.ס עונה טובה"

החלוץ הקרואטי דראז'ן בגאריץ' נחת בארץ לאחר עיכוב של מספר ימים. הוא יתאמן מחר, שלישי עם הקבוצה ולא אמור להיות בסגל הקבוצה לקראת משחקה בגביע הטוטו מול הפועל אשקלון (21.00, בראשל"צ). באגריץ': "הבנתי שיש פה קבוצה מוכשרת".
ג'קי בן זקן בעוד החתמה קרואטית, הפעם של באגריץ'
שלושה קרואטים חתומים כבר בקבוצה. ג'קי בן זקן בעוד החתמה קרואטית, הפעם של באגריץ'

לאחר עיכוב בהגעתו, נחת היום, שני, החלוץ, הקרואטי, דראזן באגריץ' בישראל לפנות בוקר. השחקן נסע ישר לאקדמיה, ינוח ומחר ייקח חלק באימון הקבוצה. הוא לא מתוכנן להיות בסגל הקבוצה לקראת אשקלון במוצאי שבת (21.00, בראשל"צ9, אבל לקראת באר שבע, במחזור השלישי בגביע הטוטו, הוא אמור להיות כבר חלק מסגל הקבוצה.

עם הגעתו אמר השחקן: "אני שמח מאוד להצטרף לאשדוד, שמעתי שיש כאן קבוצה מוכשרת מאוד עם אווירה מצוינת. אני בטוח שיחד נעשה עונה טובה ונייצר הרבה רגעים של הנאה לאוהדים שלנו".

קבוצתו של באגריץ',  RNK ספליט, שתקבל כ-330 אלף יורו ולאחר שנעשתה ההעברה, אפשרו לשחקן לעלות על המטוס ולהגיע. כמו שזה נראה הוא יגיע בימים הקרובים, אולי כבר מחר. הוא יהיה הזר השלישי מתוך 4, שלושה מהם קרואטים. עכשיו לקבוצה נותרו שני מקומות לזרים. האחד לבלם והאחר לחלוץ, כשהכוונה לשמור מקום אחד, למאוריציו קורדייו.

בגאריץ' בן ה-23, המתנשא לגובה של 1.93 מטר, החל את הקריירה שלו בדינארה קנין הקרואטית ובינואר 2012 הצטרף ל-RNK ספליט מהליגה הבכירה. בתחילת עונת 2013/14 הושאל לדוגופולייה מליגת המשנה. בינואר 2014 חזר לספליט ובעונה החולפת הבקיע שמונה שערים ב-30 הופעות וסיים עם קבוצתו במקום השישי. אגב הוא שיחק עם הבלם נינו גאלוביץ', שהצטרף לאחרונה לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך