גדי קינדה: שבר או לא, למען הקבוצה אני חייב לשחק".

למרות השבר שאובחן בידו בעקבות הפגיעה במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, גדי קינדה , קשר מ.ס , יישחק בשבת (21.00, ראשל"צ) מול אשקלון במסגרת גביע הטוטו. קינדה ישחק עם סד, למרות שהשבר בכף ידו, יתאחה רק בעוד שבר וחצי. קינדה: "הכל למען הקבוצה".
קינדה פצוע ביד

חודש וחצי, זה זמן ההחלמה שנקבע לאיחוי השבר בכף ידו של גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד. אבל שבר או לא שבר, קינדה יישחק במוצאי שבת (21.00. בראשל"צ) מול הפועל אשקלון במחזור השני בגביע הטוטו.

כזכור במהלך המשחק פגע טל כחילה בקינדה והשחקן שנפגע בידו, נסע היישר מהמגרש לצילום, שם אובחן שבר בכף ידו. נקבע כי זמן ההחלמה מהשבר יהיה חודש וחצי. אבל קינדה החליט, שהוא לא מחכה חודש וחצי ומשחק כבש במוצאי שבת (21.00, ראשל"צ), מול אשקלון במסגרת גביע המחזור השני בגביע הטוטו.

אמר ועשה. קינדה קיבל סד, איתו יישחק במהלך המשחק (בתמונה). קינדה: "למען הקבוצה אני חייב לשחק, עם שבר או בלי שבר".

בעניין אחר מחר אמור להגיע החלוץ הקרואטי החדש של הקבוצה  דראזן בגאריץ'. בארגריץ', חלוצה בן ה-23 של RNK ספליט, שסיכם את תנאיו לארבע שנים, יהיה הקרואטי השלישי בקבוצה. . בגאריץ' כבש בעונה האחרונה שמונה שערים ב-21 הופעות במדי קבוצתו, בליגה הקרואטית הראשונה ושיחק בנבחרת הצעירה של קרואטיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך