מ.ס אשדוד הפסידה 3-2 לנתניה

הפסד תשיעי ללא ניצחון למ.ס אשדוד ולניר קלינגר, ונמצאת רק 5 נקודות מסוגרת הטבלה הפועל עכו. אבו עביד כבש את שער הניצחון לנתניה.

רק שני ניצחונות היו העונה למ.ס אשדוד באצטדיון הי"א, ובאשדוד קיוו להוסיף עוד ניצחון בבית במשחק התחתית המאוד חשוב נגד מכבי נתניה, אך גם הערב (שבת) חניכיו של ניר קלינגר לא הצליחו לנצח והפסידו בתוצאה 3-2 ונמצאים כרגע רק 5 נקודות יותר מהפועל עכו האחרונה בטבלה.

המשחק לא נפתח טוב עבור אשדוד ובדקה העשירית דיא סבע הבקיע את השער הראשון במשחק, אשדוד לא ויתרו ובדקה ה39, תום מונד משווה את התוצאה וקובע שיוון 1:1 במחצית.
שער אדיר של גדי קינדה לחיבורים הפך את התוצאה וקבע 2:1 לאשדוד. נתניה לא ויתרה ובדקה ה-62 אורי שטרית הבקיע וקבע 2:2 במשחק. לרגע נראה שהמשחק נגמר בחלוקת נקודות ובתוצאת תיקו 2:2, הגיע איאד אבו עביד והבקיע ובדקה ה-87 שער עם העקב והעניק 3 נקודות מאוד חשובות לנתניה.

אשדוד עם 9 משחקים ללא ניצחון וממקומת כרגע במקום ה-11 ומצפים לה סדרת משחקי תחתית מאוד קשים בפליאוף התחתון.

ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "כואב הלב כי זו תקופה שאנחנו סובלים מאוד והשחקנים היו מרוסקים בחדר ההלבשה כי הם נתנו הכול. כל מה שזוכרים בסיום זה את השערים שאנחנו סופגים, למרות שאנו מצליחים להתעלות ונלחמים ושולטים במשחק"."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך