בן אלטיט סיכם במכבי אשדוד/באר טוביה הבנות עם אייל שולמן

בן אלטיט, הסנטר בן ה-23, 2.08, ששיחק בעונה שעברה הצטרף למכבי אשדוד/באר טוביה. הקבוצה תתמקד עתה בהבאת זרים. הבנות עם איל שולמן. צירופו תלוי בשחרורו מחולון.
בן אלטיט סיכם במכבי אשדוד/באר טוביה הבנות עם אייל שולמן

הסנטר בן אלטיט סיכם במכבי אשדוד/באר טוביה. הבנות הושגו עם אייל שולמן, הגארד.

הסנטר בן ה-23, 2.08, ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית-גת, הגיע להבנות כלליות עם הקבוצה וכמו שזה נראה הוא דרך לשחק בה בעונה הקרובה.

אלטיט שיחק בעבר בקבוצות בני הרצליה ומכבי ת"א לפני שעבר לקריית-גת. אם הוא יצורף , הרי שהקבוצה תתמקד עתה יותר בהבאת זרים. על פי התכנון לפחת עוד שלושה.

אגב, עונת 2014/15 התחיל את העונה עם מכבי תל אביב, ביקש להשתחרר מספר פעמים כיוון שלא שותף במשחקים לטענתו ולבסוף הושאל לרמת גן. השתתף במשחק האולסטאר של הליגה הלאומית וזכה בתואר ה-MVP של המשחק. בשלב מאוחר יותר של העונה חזר לשורות מכבי תל אביב והפעם קיבל יותר דקות משחק.

בעונת 2015/16 חתם בן אלטיט לעונה אחת במדי קריית גת  שעלתה באותה עונה לליגת העל.

עם איל שולמן, הגארד (28, 1.92) וששיחק בחולון, העמיד תחת אלעד חסין ודן שמיר ממוצעים של 7.8 נקודות, לצד 2.7 אסיסטים להתמודדות, צניחה קלה ממספריו בעירוני נהריה שעמדו על 9.7 נקודות ו-4.7 אסיסטים, יש כבר הבנות ונותרה החתימה הרשמית. אבל החתימה תלויה בשחרור שלו מחולון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך