קינדה עם שבר עשוי לשחק, ג'רפי ייעדר 10 ימים

ניצחון גדול על בית"ר 1:3, אבל מכת פציעות קשה במ.ס אשדוד. השוער יואב ג'רפי פרק את אצבעו והוחלף ויעדר 10 ימים. משפתי יחליפו. גדי קינדה נפצע בידו ווסובל משבר, אבל ייתכן שיישחק, חן עזריאל נפגע ברגלו. בנוסף טום מונד עם חשש למחלת הנשיקה וניר ברדע עבר ארתרוסקופיה וייעדר לפחות חודשיים. הקרואטי דראז'ן בגאריץ' אמור הלגיע בימים הקרובים, לאחר סיכום כספי עם קבוצתו.

בצד הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים 1:3 בגביע הטוטו, הרי שמ.ס אשדוד סיימה את המשחק עם מספר שחקנים פצועים שרק מחר יתבהר מצבם.

השוער יואב ג'רפי, נפצע במהלך המשחק בדקה ה-25 לאחר שנפגע בידו. בתחילה חשבו שמדובר בשבר, אבל בסוף הסתבר כי זו פריקת אצבע בלבד, אבל גם הוא ייאלץ לנוח לפחות עשרה ימים  על פי האבחנה כרגע. רועי משפתי נכנס כמחליף ושמר על שער נקי. משפתי יישחק בשבת (21.00) מול אשקלון, בראשל"צ.

גדי קינדה נפצע אף הוא בידו והיא התנפחה ונחבשה. קינדה נסע לבדיקה בכדי לבחון ממה הוא סובל. הסתבר כי הוא סובל משבר בידו, עדות לכניסה החזקה של בלם בית"ר דין מורי.  בנוסף גם חן עזריאל החלוץ נפצע ונטש. הוא סובל מחבלה.

אבל יש עוד. שני שחקנים לא היו בסגל בגלל פציעות . ניר ברדע הבלם, עבר ארתרוסקופיה בגלל המניסקוס וייעדר כחודשיים. לטום מונד יש חשש למחלת הנשיקה ובאמצע השבוע יידעו את מצבו.

החלאוץ הקרואטי דראז'ן בגאריץ', אמור היה כב רלהגיע, אבל זה יקרה ככל הנראה בימים הקרובים, לאחר שיסגרו העניינים הכספיים מול קבוצתו בקרואטיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך