תנו לתוצאה לדבר: בית"ר י-ם 1 – מ.ס אשדוד 3

איזו פתיחה חלומית. מ.ס אשדוד פתחה בניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. חן עזריאל בצמד (אחד בפנדל) ודין דוד סידרו ניצחון לאשדוד. מיכאל אוחנה איש המשחק, במשחק שבו כל הקבוצה בלטה. בשבת (21.00) משחק מול העולה נוספת, הפועל אשקלון. המאמן אואט: "התחלנו טוב, צריך לחזור מהר למציאות". בן אבו: ניצחון חשוב להמשך הדרך".
נרגעים על הדשא

קודם התוצאה אח"כ נמשיך מ.ס אשדוד 3. בית"ר ירושלים 1.

גביע הטוטו או לא גביע הטוטו, הייתה גאווה להיות אוהד מ.ס אשדוד ביציע בראשל"צ. נכון, זה היה אולי חלק מההרכב השני של בית"ר ירושלים, אבל אשדוד שיחק הכמו קבוצה מנוסה, מקצועית ובעיקר בלי חשבון לשם של הקבוצה ששיחקה מולה. גם אם היה נגמר 4 או 5, אף אחד לא היה מתפלא.

עכשיו הליגה הכירה את הכישרון עליו אנו מדברים זמן ארוך שקיים במ.ס אשדוד. עכשיו הקבוצות יבואו עם יותר כבוד" ורצינות לעולה החשה. זה אולי יהיה קשה יותר מבחינת אשדוד, אבל זו הכנה מצוינת לליגה. איך אמר עידן בן אבו, איש הצוות המקצועי והסקאוט: "אומנם גביע הטוטו, אבל משחק חשוב להמשך הדרך".

עזריאל והחברה חוגגים. (צילום: פבל)
עזריאל והחברה חוגגים. (צילום: פבל)

דווקא בית"ר פתחה עם שער בדקה ה-21, אחרי שאשדוד הייתה קרובה לשער. שמעון אבו-חצירא, התקדם עם הכדור ובעט מסף הרחבה פנימה 0:1. 15 דקות אחר כך ואשדוד הישוותה ובצדק. מיכאל אוחנה (איש המשחק)קיבל כדור ענק מאינברום הוכשל. חן עזריאל עשה מהפנדל 1:1. עברו 7 דקות ומהפך. אוחנה עשה סלאלום בהגנת בית"ר, מסר לעזריאל שעשה מזה 1:2. 3 דקות לסיום המשחק, סגר דין דוד עניין, לאחר כדור שיקבל מגדי קינדה, כשבעט  מתוך הרחבה פנימה. אשדוד 3 בית"ר 1.

זה היה משחק שכל הקבוצה בלטה בו. ללא יוצא מן הכלל, מחוליית ההגנה, עם ברוצ'יץ', ניבאלדו, בן זקן (הופעה היסטורית כקפטן), וגאלוביץ' המצוין. בקישור רועי בקל וגדי קינדה, שרפו שטחים ולא נתנו צ'אנס לשחקני בית"ר, אור אינברום שכל כדור שלו מסוכן וניב זריהן וחן עזריאל המסוכנים בחוד. אבל זה היה המשחק של מיכאל אוחנה, שבבית"ר מצטערים היום ששיחררו אותו בעבר.

האיש לש המשחק. מיכאל אוחנה. (צילום: פבל)
האיש לש המשחק. מיכאל אוחנה. (צילום: פבל)

המאמן רוני אואט: "היה משחק טוב שלנו. אסור לשכוח שזה משחק גביע הטוטו וצריך לחזור מהר למציאות. אבל בהחלט אני מרוצה ממה שראיתי". עידן בן אבו : "משחק טוב של הקבוצה. השחקנים הציגו משחק קבוצתי ושוטף יחד עם יצירתיות ופעולות אישיות שלא הרבה שחקנים בליגה יכולים להציג. אומנם גביע הטוטו מול הרכב חסר אבל חשוב להמשך הדרך".

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי (רועי משפתי 25); טום בן זקן, ניבאלדו, נינו גאלוביץ', קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה, מיכאל אוחנה (בנצי מושל, 83), אור אינברום, חן עזריאל (דין דוד, 56), ניב זריהן (משה אוחיון, 68).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך