פרשת המורה והנער בדרום: הבעל הציג "ראיות" – ונחקר במשטרה

פרשת המורה (אשדודית עד לא מזמן) שניהלה לכאורה רומן עם תלמיד בן 16 ממשיכה להסעיר, בעוד ששוטרי משורת באר שבע חוקרים את הנושא, הציג בעלה של המורה לכלי תקשורת מסמכים וראיות שמעידים שהטענות נכונות, עקב כך הוא עוכב על ידי המשטרה ונחקר בשל חשד לשיבוש הליכי חקירה, בסיום החקירה הוא שוחרר ר בכפוף לתנאים המגבילים שהושתו עליו, חמישה ימים במעצר בית.

כזכור הבעל טוען כי המורה נכנסה להריון מהתלמיד בעקבות מפגש רומנטי בינהם, בשל ההד התקשורתי הרחב לה זכתה הפרשה, המשטרה תחתור לסיום החקריה במהירות וההערכה היא כי הורה, הבעל והתלמיד יוזמנו שוב למסור עדות במשטרה בניסיון לגבש תשתית ראייתית כנגד המורה. במידה ויוגש כתב אישוטם נגד המורה הוא יהיה ככל הנראה בסעיף של בעילת קטין. ומנגד אם יימצאו ראיות לתלונת האישה על אונס ואלימות מצד הבעל, הוא יואשם בהתאם.

השוטרים מעריכים כי התלמיד מנסה לגונן על מורתו בכדי לא לפגוע בה, במיוחד לגבי השאלה אם קיימו יחסים כשהוא היה מעל גיל 16, המורה טענה בחקירתה כי היא נפגשה עימו למפגש אינטימי לפני כחודש וחצי, כאשר אז כבר היה מעל גיל 16, וכך טען גם עורך דינה מיכאל בוסקילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך