אואט לקראת בית"ר : "שמחים לחזור לבמה המרכזית"

ביום ראשון, (19.00, אצטדיון "הברפלד"), בראשון לציון, תפתח מ.ס אשדוד את משחקיה בליגת העל, במסגרת גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. המאמן אואט: "רוצים לפתוח ברגל ימין". מסתמן, מרציאנו לא בסגל.
תמונה של הנבחרת

ביום ראשון, בראשון לציון, באצטדיונן "הברפלד" (19.00), תערוך מ.ס אשדוד את משחק החזרה שלה לליגת העל, במסגרת גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים.

באשדוד מתרגשים לקראת המשחק שיחזיר אותם לליגת העל, גם אם מדובר במשחק במסגרת גביע הטוטו. המאמן רוני אואט סיכם : "אנחנו שמחים לחזור לבמה המרכזית. זה מרגש. זה שידור חי בטלוויזיה ואנו מצפים להתחיל ברגל ימין".

כמו שזה נראה, אופיר מרציאנו, השוער, לא יהיה בסגל הקבוצה. מה שמחזק את העבודה שבאשדוד מבינים שמרציאנו יעזוב לאירופה או לקבוצה אחרת ולכן עדיפות לשני השוערים של הקבוצה, יואב ג'רפי ורועי משפתי. בנוסף ייתכן כי ההצעה של מרציאנו מהליגה הסקוטית, גם לה יש משקל.

אגב אם משה אוחיון לא יפתח בהרכב הקבוצה, דבר שייתכן ואפשרי על פי התרגול באימון, טום בן זקן יהיה הקפטן מחר, במשחק הראשון בליגת העל. בשער יפתח יואב ג'רפי ובהתקפה יישחקו חן עזריאל ואחד מהשניים, דין דוד או ניב זריהן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך