זהירות: התגלה זיהום חמור בדגני הבוקר של יוניליוור – תלמה

חברת תלמה המייצרת את הקרונפלקס שנמצא כמעט בכל בית בישראל, הזהירה מפני זיהום חמור במוצר שלה, והורתה להוריד את המוצר ממדפי הסופר, לכל הפרטים...
זהירות: התגלה זיהום חמור בדגני הבוקר של יוניליוור - תלמה

זיהום חמור: חברת יוניליוור-תלמה, יצרנית דגני הבוקר הגדולה בישראל, עצרה את ייצור דגני הבוקר בגלל זיהום בקו הייצור.

לפי הדיווחים, החברה לא דיווחה על כך למשרד הבריאות ובחרה שלא לדווח על כך גם לציבור הצרכנים. דבר הזיהום נחשף לציבור רק לאחר שנוצר מחסור במוצרי החברה, משום שאספה אותם בחזרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בתקלה חמורה – בבדיקות המיקרוביאליות השגרתיות נמצאה כמות חיידקים חריגה במוצרים, וזאת על אף שלא מדובר במוצרי מזון רגישים כמו חלב ומוצריו או סלטי ירקות.

מחברת יוניליוור נמסר כי – "בעקבות פניות שקיבלנו מהתקשורת ומאחר ונוצרה אי בהירות, ברצון חברתנו להבהיר כי במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה נמצא זיהום משני באחד מקווי היצור במפעל הדגנים שגרם לאי עמידה של מספר לא גדול של מוצרים בדרישות המיקרוביאליות המחמירות של חברתנו, ולכן החלטנו ביוזמתנו שלא לשווק את המוצרים הללו".

"חשוב לנו להדגיש כי כל מוצרי חברתנו אשר נמצאים בשוק בטוחים לחלוטין לשימוש", הוסיפו ביוניליוור.

צילום תמונה: יח"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך