תפיסת ענק במכס אשדוד: נתפסו 2 מיליון כדורי ויאגרה

בודקי המכס סיכלו הברחה של כ-2 מיליון כדורי ויאגרה מזויפים וכ-100 ק"ג חומר הרדמה היכול לשמש גם לערבוב עם סמים - שווי השוק של המשלוח עומד על כעשרות מיליוני שקלים
תפיסת ענק במכס אשדוד: נתפסו 2 מיליון כדורי ויאגרה

בודקי מכס אשדוד סיכלו הברחת ענק של כ- 2 מיליון כדורי וויאגרה מזויפים בשווי שוק של כ- 40 מיליון ₪. בנוסף, הכיל המשלוח שהגיע מסין ושלגביו הוצהר כי הוא מכיל סודה לשתייה, עוד כ- 100 ק"ג של חומר הרדמה, היכול לשמש גם לערבוב עם סמי פיצוציות וקוקאין.

על מנת להסוות את ההברחה ולהקשות ככל הניתן על גילויה, בנו המבריחים מגרעת בחלקה האחורי של המכולה בה אוחסנו הכדורים וחומר ההרדמה, ומסביבה אוחסנו ללא משטחים מאות שקים בני 50 ק"ג של סודה לשתייה. על חלק מכדורי הויאגרה המזויפים, הוטבע שמה של חברת "פייזר", היצרנית המורשית של הכדור. ברשות המסים הדגישו כי תרופות מזויפות מהוות סכנה ממשית לבריאות הציבור ועל כן יועברו הכדורים להשמדה.

המשלוח נתגלה בעזרת סימנים מחשידים ואמצעים טכנולוגיים חדישים שהותקנו לאחרונה, והוא מהווה את התפיסה הגדולה ביותר בבית המכס אשדוד בתחום זה. זהותו של היבואן ידועה ונעשות פעולות על מנת לעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך