השרה לנדבר: "האזורים החרדיים באשדוד הם גטו חרדי ושכונות מצוקה"

העימות החריף עם דרעי בקבינט הדיור על בנייה לחרדים לא הספיק לשרת העלייה והקליטה האשדודית סופה לנדבר, והיא המשיכה בדבריה כלפי החרדים באשדוד גם בתקשורת, אך הבוקר ננזפה ע"י יושב ראש מפלגתה.

כנראה שהעימות החריף בין השרים סופה לנדבר לאריה דרעי בקבינט הדיור על ההצעה לבנות בין 15 ל-20 אלף יחידות דיור חדשות לחרדים לא הספיק ללנדבר, ואמש היא אמרה בראיון לירון וילנסקי וקובי סודרי בגלי צה"ל שהבנייה לחרדים באשדוד מוגזמת. לדבריה, "כשבונים צריך לדאוג לא רק לחרדים אלא גם לזוגות צעירים ששירתו בצבא, גם לוותיקים".

"היום להגיע לעיר אשדוד לאזור זה חרדי איפה שבנו גטו חרדי זה סלאמס (שכונות מצוקה), באמת סלאמס", טענה חברת הכנסת, "אני חושבת שמדינת ישראל וממשלת ישראל צריכות להיכנס לשם ולבנות".

בעקבות דבריה החמורים של השרה על הציבור החרדי באשדוד, היא ננזפה ע"י שר הביטחון ויו"ר מפלגתה אביגדור ליברמן, שביקש ממנה לא לדבר יותר על הנושא הזה בכלי התקשורת, ובכלל.

צילום תמונה: מתוך עמוד הפייסבוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך