אשדוד גברה 1:3 על רודאר ואלניה הסלובנית

משחק אימון ראשון במחנה בסלבוניה וניצחון ראשון. מ.ס אשדוד גברה 1:3 על רודאר ואלניה הסלובנית. את השערים כבשו ניב זריהן, חן עזריאל ודין דוד. גדי קינדה הפצוע בקרסול לא שותף. רוני אואט: "שלטנו ברוב שלבי המשחק"
ינוח כמה ימים. ניב זריהן
ינוח כמה ימים. ניב זריהן

התחילו ברגל ימין. מ.ס  אשדוד נצחו במשחק האימון הראשון במחנה בסלובניה את  רודאר ואלניה הסלובנית, 1:3.

הקבוצה הסלובנית הממוקמת במרכז הליגה הראשונה, ספגה שער ראשון מרגלי ניב זריהן כבר במחצית הראשונה. אבל הצליחה לחזור, לכבוש ולקבוע 1:1 במחצית.

המחצית השניה הייתה של אשדוד. הקבוצה כבשה שני שערים. זה התחיל בשער יתרון של חן עזריאל ודין דוד קבע את תוצאת המשחק בשער נוסף שהוסיף. 1:3 לאשדוד.

IMG_1094

מי שנעדר מהמשחק היה גדי קינדה אשר נפצע באימונים בקרסולו ולא יכול היה ליטול חלק במשחק. הצוות המקצועי החליט לא לקחת סיכונים מיותרים ולא נתן לו לשחק.

המאמן רוני אואט: "משחק אימון טוב. שלטנו ברוב שלבי המשחק ואני שמח שהצלחנו להבקיע 3 שערים".

ביום ראשון אמורה אשדוד לשחק משחק אימון נוסף. הפעם מול   קבוצה מהליגה הקפרסיאית, א. א.לימסול. מדובר בקבוצה מהליגה הבכירה בקפריסין, עם רקע במשחקים בגביעי אירופה. מדובר בקבוצה שכבר שיחקה בעבר מול קבוצות ישראליות ואין ספק שזו יריבה חזקה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך