בעקבות ההדחה מאירופה עשויה מכבי חיפה לקדם את עסקת מרצאינו

בעקבות ההדחה מאירופה בשלב מוקדם, לקבוצת נומה קאליו מאסטוניה, עשויה מכבי חיפה לקבל החלטה לצרף את אופיר מרציאנו ממ.ס אשדוד. בחיפה רצו את השחקן במהלך הפגרה, אבל העדיפו לתת הזדמנות לשוער אוהד לויטה. נראה כי זה עשוי להשתנות כעת.
בעקבות ההדחה מאירופה עשויה מכבי חיפה לקדם את עסקת מרצאינו

האם אופיר מרציאנו בדרך למכבי חיפה?

בעקבות ההדחה המפתיעה של מכבי חיפה לקבוצה נומה קאליו אסטוניה, במוקדמות הליגה האירופית, עשויים בחיפה לפנות כבר בקרוב לשחקן ולאשדוד בכדי לנסות ולהשאילו.

בחיפה רצו מאוד את מרציאנו במהלך הפגרה ושמו עלה מספר פעמים. אבל לבסוף הוחלט לתת הזדמנות לשוער אוהד לויטה. נראה כי לאחר המשחק בחמישי, ההדחה הבלתי צפויה, ךקבוצה חלשה מחיפה בכל הפרמטרים, התכניות עשויות להשתנות ומרציאנו עשוי לקבל הצעה מהקבוצה.

אגב באשדוד לקחו זאת בחשבון ולא הסכימו לוותר על השוער רועי משפתי, שקיבל הצעות מהליגה הלאומית. באשדוד מבינים כי שני שהוערים אשר עליהם יתבססו במהלך העונה הם בשלב הזה, יואב ג'רפי ורועי משפתי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך