רוני אואט: "המחנה נועד לגבש את הקבוצה ולעצב אותה מקצועית"

רוני אואט מאמנה של מ.ס אשדוד, מרוצה ממחנה האימונים בסלובניה. כך גם השחקנים. לדברי אואט המחנה נועד "גם מבחינה חברתית לגבש ומקצועית לעצב את הקבוצה". מחר בשישי (11.00) תשחק אשדוד מול רודאר ואלניה הסלובנית, משחק אימון ראשון בסלובניה.
מ.ס 30

הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד מרוצה ממחנה האימונים בסלובניה. אואט: " מטרות המחנה הם חברתית ומקצועית כאחת. חברתית, לשלב את השחקנים החדשים שהצטרפו ולגבש אותנו. מקצועית המטרה היא לעצב את הקבוצה לפי העקרונות ופילוסופיית  המשחק שלנו".

בכלל בקרב השחקנים והצוות המקצועי יש שביעות רצון גם מהמחנה עצמו והמתקנים והתנאים אותם הוא מספק לקבוצה וגם מהגיבוש של שחקני הקבוצה. אחד השחקנים אמר: "מחנה אימון מצוין. נקודה".

ביום שישי בשעה 11.00, תערוך מ.ס אשדוד את המשחק הראשון במחנה האימונים של הקבוצה בסלובניה. היא תפגוש את רודאר ואלניה הסלובנית, זאת לאחר שקבוצת אקמאר פרם הרוסית, עימה הייתה אמורה לשחק, ביטלה את משחק האימון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך