שלום תשובה ולהקתו פותחים סבב הופעות חדש בחמישי הקרוב באשדוד

בערב יום חמישי, במסגרת מופעי "חמישי ישראלי בכיכר" הפתוחים לקהל הרחב, ומתקיימים ברחבת המשכן לאמנויות הבמה, יופיע המוזיקאי והיוצר האשדודי שלום תשובה, סולן להקת "CHUVA". אלבומו הראשון זכה לביקורות נלהבות, הוא זכה בעבר בפרס אשדוד בתחום המוזיקה, הופיע ברחבי הארץ וכבר החל ללקט חומרים לקראת האלבום השני
שלום תשובה ולהקתו פותחים סבב הופעות חדש בחמישי הקרוב באשדוד
צילום: אבי רוקח

שלום תשובה (34), נשוי ואב לשני ילדים, כבר מזמן הוכתר ככישרון ייחודי "תוצרת" אשדוד. אלבומו הראשון, שבו שירים שאותם הוא מלחין ומבצע וכולם באנגלית, זכה לביקורות נלהבות. הוא זכה בעבר בפרס אשדוד בתחום המוזיקה, הופיע ברחבי הארץ וכבר החל ללקט חומרים בשנה האחרונה לקראת האלבום השני. במקביל הוא עובד מזה כשלוש שנים וחצי כטכנאי סאונד במשכן לאמנויות הבמה באשדוד ובהפקות שונות. הסגנון המוזיקלי של תשובה מוגדר כרוק קלאסי, חלקו אף מורכב מבלדות. "יש בשירים שלי מסר די ברור", הוא אומר. "אני כותב ושר על החיים, על הטוב והרע, על שלום ומלחמות, תהליכים פנימיים שקורים בחיים שלי ושל אנשים אחרים. אחד מהשירים החדשים שאבצע גם בחמישי הקרוב נכתב על זוגיות ולידה. אשתי מעיין מאוד אוהבת אותו".

מה אתה יכול לספר לי על המופע הקרוב, ביום חמישי?
"אנחנו עושים לפעמים מופע אינטימי יותר, אבל הבמה ברחבת הכיכר גדולה יחסית, ומדובר במקום פתוח. זה היה אמור להיות בהתחלה מופע 'דואט גיטרות' שלי יחד עם ניסן ונטורה, אבל בינתיים מצאנו בסיסט חדש, נגן בחסד של ממש, והוא כבר השתלב מעולה. יהיו במופע לפחות שמונה שירים כששני שירים יהיו מהאלבום שבדרך. אנחנו לא נוטים לבצע במופעים 'קאברים', יש לנו את החומרים שלנו, וקהל שאוהב אותם מאוד".

אתה מתפרנס ממוזיקה?
"הייתי מאוד רוצה אבל זה ייקח עוד קצת זמן. אני מקבל מעט תמלוגים, עושה הופעות מידי פעם ועובד במשכן לאמנויות באשדוד כטכנאי סאונד ותאורה. חוץ מזה אני עובד כפרילנסר, ועושה סאונד בהופעות, מפעיל הצגות ילדות וכדומה".

להקת "CHUVA" תופיע ברחבת המשכן לאמנויות באשדוד ביום חמישי, 21.7, בשעה 21:00, מיד לאחר המופע של חנה גור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך