אשלי פאריס חתמה במכבי בן אשדוד. לויצקי לעוד עונה

מכבי בן אשדוד החתימה את אשלי פאריס, 28, 1.91 מ'. פאריס משחקת כפורוורד ואחותה התאומה, קורטני שיחקה בעבר במכבי בן אשדוד. היא תשחק רק באירופה, מאחר והיא מחזיקה בדרכון מקדוני. אשדוד מתכוונת לחזק את הקבוצה בעוד זרה לליגה. לויצקי סיכמה לעונה נוספת.

עוד החתמה למכבי בן אשדוד, האלופה ומחזיקת הגביע של ליגת הכדורסל לנשים.

הקבוצה צירפה את האמריקאית אשלי פאריס, 28, 1.91 מ'. פאריס שמשחקת בתפקיד הפורוורד, אמורה לשחק רק באירופה מאחר והיא מחזיקה בדרכון מקדוני. פאריס שיחקה במכללת אוקלוהומה ובקבוצת ה- WNBA של  לוס אנג'לס ספארקס.

המשמעות היא שפאריס, יחד עם החתמה שכבר נעשתה של פהרייה אבאדי, 1.88 שחקנית אמרקאית- שבדית/סומאלית , שנחשבת לאחת הזרות הטובות ביותר באירופה, הן יהיו "שחקניות הבוסמניות". אגב פרט מעניין, אחותה התאומה של פאריס, קורטני, שיחקה בעבר במכבי בן אשדוד. עכשיו היא אגב משחקת עכשיו בטורקיה.

הקבוצה תצרף זרה שלישית לליגה. כרגע חתומות אבאדי, שיכולה לשחק בליגה ובאירופה ואליסון הייטאוור שתחשק רק בליגה. הקבוצה בגגל ההכנה לאירופה כמעט וסגרה את כל הסגל שלה לעונה הבאה.

בנוסף חתמה קטיה לויציקי שחקנית קהבוצה לעוד עונה. בקבוצה כבר הגיעו לסיכום עם השחקנית, אולם עתה חתמו על הסכם. מדובר בשחקנית שמוסיפה כח רב לקבוצה ובאשדוד צריכים אותה לליגה הישראלית ולאירופה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך