הפועל אשדוד בכדוריד החתימה את הסרבי מילורד קריבוקאפיץ'

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, החתימה את הסרבי מילורד קריבוקאפיץ', מהזרים הטובים ששיחקו בארץ. אשדוד עשתה גם היסטוריה כשהוגרלה לראשונה בתולדותיה "בגביע האתגר" האירופאי. היא תפגוש את קבוצת דודלאנג' מלוקסמבורג. המשחקים בשיטת "נוקקאאוט", בית וחוץ, ייערכו בנובמבר. המפגש הראשון בלוקסמבורג.
הפועל אשדוד מתחזקת משמעותית כאשר היא מבצעת החתמה יוקרתית בדמות מילורד קריבוקאפיץ, הסרבי בן ה- 36 שנחשב לאחד הזרים הטובים ביותר שנחתו בישראל.
"קריבו" מגיע לאשדוד בעיקר בזכות הרצון לחבור לחברו משכבר הימים, טיאומיר דודר, הזר הסרבי של האדומים שאמור להתחיל את שנתו השלישית בקבוצה ונחשב למנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה. החיבור בין השניים התחיל עוד שהיו ילדים כאשר שיחקו בנבחרות הצעירות של יגוסלביה הגדולה ומשם בליגות הבכירות של אירופה.
קצת רקע על השחקן, בן 36 בעל עבר מפואר מאוד בכדוריד האירופאי. החל את הקריירה בקבוצת יוגוביץ , עוד לפני פירוק יגוסלביה הגדולה, ואת רוב הקריירה עשה בקבוצת "סגד" הסרבית איתה זכה בחמש אליפויות ושיחק איתה בליגת האלופות..

אשדוד הוגרלה בפעם הראשונה בתולדותיה בהגרלה של מפעל אירופאי, גביע האתגר, מול קבוצת דודלאנג' מלוקסמבורג. הגרלה היסטורית.
הלוקסמבורגים אינם נמנים עם "אריות אירופה", אך מדובר בקבוצה המעוטרת ביותר בלוקסמבורג, 22 אליפויות ו19 גביעים, והישג השיא שלה בגביע האתגר הוא 16 הגדולות בעונה שעברה. אתגר לא פשוט אך בהחלט אפשרי לאדומים.
שיטת המשחקים במפעל היא נוקאאוט, שני מפגשים – בית/חוץ. המפגש הראשון יערך בלוקסמבורג בתאריך 19.11.16, הגומלין יערך בישראל ב26.11.16 (תאריכי המשחקים והמיקום יכולים להשתנות). אגב  גם רמת השרון תפגוש באותה מפעל יריבה מלוקסמבורג – האנדבול אש.  אש היא קבוצה עם ניסיון ולפני 4 עונות הגיעה לגמר גביע האתגר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך