אזור התעשייה: שוטר ירה בגבר שפרץ לחנות ופצע אותו

אזור התעשייה: שוטר ירה בגבר שפרץ לחנות ופצע אותו

לפני שעה קלה דווח למשטרת ישראל מתחנת אשדוד על חשוד המנסה לפרוץ לעסק ברחוב העבודה שבאזור התעשייה, שוטרי הסיור שהגיעו לאזור במהירות והבחינו בחשוד ביקשו ממנו לעצור ולהניח את המברג שהחזיק בידו, אך הפורץ לא נענה לבקשתם וניסה לפגוע בהם ע"י המברג, אחד השוטרים הגיב במהירות לניסיון התקיפה ופצע את הפורץ, מתנדבי איחוד הצלה וחובשי מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול ראשוני לפצוע ופינו אותו לבית החולים במצב קל.

דוברות המשטרה (לכיש) : חשוד בפריצה לעסק איים על שוטר באמצעות מברג ונורה ברגלו – במהלך פעילות בלשי משטרת ישראל באזור התעשייה באשדוד בעקבות מספר התפרצויות לעסקים במקום בשבועות האחרונים, הבחינו השוטרים בחשוד המנסה לפרוץ לעסק ברחוב העבודה. הבלשים החלו לפעול על מנת לעצור את החשוד ובתגובה החל החשוד מאיים על אחד מהשוטרים באמצעות מברג. השוטר בתגובה ביצע ירי לרגלו של החשוד וכתוצאה מכך החשוד נפצע באורח קל, נעצר והועבר לטיפול רפואי. נפתחה חקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך