משבר גדול: הפגישה בוטלה

בעקבות ביטול הפגישה בין נתניהו לד"ר לסרי, עו"ד גבי כנפו ביטל את הפגישה עם ראש הממשלה, שהייתה אמורה להתקיים בביתו במוצ"ש

משבר גדול מאוד בין צמרת הליכוד באשדוד לראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר שגורמים שונים, בכירים מאוד ברמה הארצית, ניסו להוביל לפגישת פיוס בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, אכן נקבעה פגישה מסודרת להיום (חמישי). במהלך שעות הצהריים ד"ר לסרי קיבל הודעה לאקונית מלשכת ראש הממשלה כי הפגישה בוטלה. גורמים בסניף הליכוד המקומי מעריכים כי כוחות פוליטיים מקומיים עומדים מאחורי ביטול הפגישה.

ממלא מקום ראש העיר ויו"ר סניף הליכוד עו"ד גבי כנפו, החליט להגיב באופן מיידי והודיע ללשכת רוה"מ כי המפגש שתוכנן למוצ"ש הקרוב עם ראש הממשלה בביתו של כנפו, מבוטל לאלתר.

גורם בכיר בסניף הליכוד אמר לאתר "אשדוד אונליין": "מי שלא מכבד את הדמות הבכירה ביותר של הליכוד באשדוד, שלא יצפה מאיתנו לשום דבר. ד"ר לסרי כיבד את ראש הממשלה ונענה כמובן בחיוב להיפגש עימו, מתוך כוונה לשלב זרועות לקראת הבחירות לכנסת, אבל כנראה שלראש הממשלה יש שיקולים אחרים ולחצים מכיוונים אחרים. בסופו של דבר כולנו נצביע ליכוד, ואין בכלל ספק שהליכוד יזכה להישג מסוים באשדוד, אבל התוצאות יכולות להיות הרבה יותר טובות אם כולנו היינו נרתמים ופועלים בשטח".

ביום ראשון הקרוב יתקיים כנס של הליכוד במלון "לאונרדו" באשדוד, בהשתתפות ראש הממשלה. כל בכירי הליכוד בעיר הנמל יחרימו את הכנס, וכדי שנתניהו לא יתבזה, אנשי הליכוד צפויים להביא "שחקני חיזוק" מחוץ לעיר, שימלאו את האולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך