הצגות ופעילויות לילדים בחודשי יולי – אוגוסט בקניון לב אשדוד

הצגות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה במהלך יולי-אוגוסט בקניון לב אשדוד - הכניסה חינם לקהל הרחב!

קניון עופר לב אשדוד – מקבוצת קניוני עופר, מציע מגוון הצגות ופעילויות לילדים וכל המשפחה, במהלך יולי-אוגוסט, בשעה 17:30.
הכניסה חופשית!

יום שני,18.07.16, בשעה 17:30, "בקרנבל של נופרי"
״בקרנבל של נופרי״- כיף לא נורמלי.מופע מקפיץ וססגוני המשלב בתוכו הפעלות ,משחקים וריקודים סוחפים בשילוב מוזיקה מקפיצה לכל הילדים!

יום שני, 25.07.16, בשעה 17:30, "מאיה פאפאיה"
מאיה פאפיה מספר את סיפורה של מאיה, בובה מיוחדת שובבה ומצחיקה אותה שי מקבל ליום הולדתו. השמש נותנת למאיה כוח להפוך מבובה לילדה אמיתית אם רק תאמין בעצמה ומאפשרת לה להחליט בסוף היום אם רצונה להשאר ילדה לתמיד או לחזור להיות בובה.

יום רביעי, 27.07.16, בשעה 17:30, "שומבלה"
מופע קסמים מוסיקלי מרהיב לכל המשפחה.

יום שני, 01.08.16, בשעה 17:30, "קרנבל קיץ עם מאייקי"
מחזמר צבעוני לכל המשפחה ביער קסום שכולו עשוי ממתקים , שם גרה מאייקי הפייה הקסומה.מאייקי הפיה לומדת ומלמדת את הילדים כיצד לשמור על הבריאות ,מגלה שלעזור לאחרים זה טוב! להיות שונה מאחרים זה לפעמים נפלא ,לאכול ממתקים במידה זה חשוב! ואין יותר כיף מלשמוח לצחוק ולרקוד עם חבריה הטובים ג'לי בלי, ללי פופ, חמצוץ ומרמלדה שעוזרים לה לארגן מסיבה קסומה.

יום רביעי, 03.08.16, בשעה 17:30, "פשוט תמיר"
מופע "המסע לארץ הכי הכי" הינו מופע קליל ומקסים המוצג ע"י "פשוט תמיר".במופע יוצאים תמיר והילדים למסע ל"ארץ הכי הכי", כאשר מטרת המסע להגיע למקום הכי הכי שם הופכים להיות מי שרוצים: הכי חכמים, הכי מצחיקים, מהירים וכו'… ובסוף המופע תמיר והילדים מבינים שהכי פשוט והכי נפלא זה להיות מי שאני!

יום שני, 08.08.16, בשעה 17:30, "יעל פיית החלומות"
מופע מוסיקלי, קסום ומפתיע לכל המשפחה, המשלב שירי ילדות מוכרים ואהובים ומסר המזכיר לכולנו כמה חשוב להגשים חלומות.

יום רביעי, 10.8.16, בשעה 17:30, "בלוניזם"
מופע בלוני צורות מרהיב וליצני המתאר את סיפור הרפתקאותיו של מר פיקס בחיפוש אחר הירח הנעלם. במסעותיו המופלאים עובר דרך עולם המים, החלל, התעופה ועוד – עולמות אשר נוצרים תוך כדי יצירת התפאורה מבלוני צורות ענקיים.

יום שני, 15.08.16, בשעה 17:30,"זה הזמן לקפוץ עם נתוש"
מופע הפעלה תוסס, סוחף ומקפיץ במיוחד המשלב מגוון שירים מקפיצים שכל הילדים אוהבים. בכיכובו של נתי גבעתי.

יום רביעי,17.08.16, בשעה 17:30, "המופע של לאונרדו-צבי הנינג'ה
לאונרדו – צב הנינג'ה המומחה לאומנויות הלחימה, מגיע עם חברו הטוב להציל את העולם – אך הוא לא יכול לעשות זאת לבדו! הוא מכיר חברים חדשים , שלומדים בעזרת שלל שירים וריקודים – כיצד לעשות זאת! וביחד הם מצילים את העולם מכוחות הרשע, מופע תוסס וקצבי לכל המשפחה.

יום שני, 22.08.16, בשעה 17:30 "פוקסי"
פוקסי היא ילדה באמת מיוחדת היא יוצרת את העולם שלה כמו פאזל. מלא במשחקים דמיון ורגש . היא סקרנית, אוהבת לשאול שאלות, לחקור, ותוך כדי לשבור כל מיני שיאים מיוחדים . במופע החדש שלה היא יוצאת למסע מלא באהבה לליבם של הילדים וכובשת אותם בשירים משחקים והמון דברים מצחיקים.

יום רביעי, 24.08.16, בשעה 17:30, "מופע בועות סבון- Doctor Bubble"
דוקטור באבל הינה דמות קומית ומרגשת אשר את כל חייה מקדישה לטובת מחקר בועות הסבון. במופע ליצנות בועתי מדהים את הקהל במגוון להטוטי בועות סבון:כוכב שבתאי מבועות, כדורגל, פינג פונג, כדורסל בועות, מקלחת בועות, בועות בידיים בועות, שולחן בועות, בועות ענק ועוד.במהלך המופע יצפה הקהל במגוון רחב של תרגילים המשלבים בועות וכלים מיוחדים.

יום שני, 29.08.16, בשעה 17:30, "ניצי קפיצי"
במופע " ניצי קפיצי רוצה להשאר בא"י. לניצי קפיצי יש יום הולדת והוריה מחליטים לעזוב את ארץ ישראל . ניצי יחד עם החבר הדמיוני שלה מעלה רעיונות איך לבטל את הנסיעה הזו. המופע כולו מלווה בשירים מקוריים.

יום רביעי, 31.08.16, בשעה 17:30, "מסיבת קיץ עם מושיקוליקו
מופע מצחיק ומשעשע במסיבה הכי הכי-בשילוב שירים וריקודים, וכולל חלוקת פרסים לכל הילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך