ביתו של דוידוב נפרץ

המשטרה הצליחה לזהות את שני הפורצים, לאחר שהגיעו לפרוט את אלפי היורו בצ'יינג' ברובע ט"ו ותועדו במצלמות האבטחה

יום לא פשוט עבר על קשרה המצוין של מ.ס. אשדוד אלכס דוידוב, לאחר ששני בני מיעוטים פרצו לדירת הגן המטופחת שלו ברובע י"ז. דוידוב הגיע למשרדי המועדון בשעות הצהריים וישב עם מנכ"ל האגודה רפי נידם, כדי לטפל ברישום של הבן שלו בבית הספר לקראת שנת הלימודים הבאה. לאחר שחזר לביתו נדהם לראות את חלון הבית פתוח לרווחה, ובמרפסת ראה נעל ששייכת ככל הנראה לאחד הפורצים. לאחר שנכנס לבית גילה כי הפורצים "העלימו" אלפי יורו במזומן ולקחו גם לפטופ חדיש וטאבלט של בנו הקטן.

דידוב מיהר לחייג לרפי נידם, וזה הגיע לדירה. במקביל, כוחות משטרה הוזעקו לדירה והחלו לערוך סריקות במקום. מבדיקה מהירה שערכו אנשי המועדון התברר כי שני הפורצים, בני מיעוטים, הגיעו זמן קצר לאחר הפריצה לצ'יינג' ברובע ט"ו והמירו את אלפי היורו בשקלים. הם תועדו במצלמות האבטחה והמשטרה מיהרה לקבל העתק מהסרטון כדי לנסות ולאתר את הפורצים.

דוידוב עצמו תיאר את שארע ל"אשדוד אונליין": "אשתי יצאה להביא את הילד מהגן וחזרה בדיוק אחרי רבע שעה. כנראה מי שעשה את זה ראה אותה יוצאת וניצל את ההזדמנות. המזל הגדול הוא שהיא חזרה וכבר לא היה שם אף אחד. אני לא רוצה לתחשוב מה היה קורה אם היא הייתה פוגשת בפורצים כשהיא בלעדיי ועם שני ילדים קטנים".

זו לא הפעם הראשונה שפורצים מגיעים לדירתו של דוידוב, "בפעמיים הקודמות הפורץ נעצר במרפסת, אז לא ראיתי צורך להתלונן. אולי הם חשבו שהבחור הזה אדיש למה שקורה והוא לא עושה כלום אז הם הלכו צעד נוסף קדימה. אני רק יכול להגיד להם שמזל שאני לא הייתי בבית כשזה קרה".

ממשטרת אשדוד יצרו קשר עם דוידוב וביקשו ממנו להגיע לתחנה מחר בבוקר: "התקשר אליי שוטר ואמר שהם כנראה תפסו חלק מהכסף. יותר מזה הוא לא היה מוכן להגיד לי, אז אני לא יודע אם כבר נעצרו חשודים או לא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך