בצל הפיגוע בניס: עולים חדשים מצרפת צפויים להגיע לאשדוד

200 עולים חדשים צרפת צפויים להגיע ביום רביעי לישראל, חלק גדול מהם יקלט בעיר אשדוד. "העלייה מצרפת מחזקת את החוסן הלאומי בישראל" אמרה שרת הקליטה סופה לנדבר

בצילו של אירוע הטרור הגדול בניס, צפויים להגיע יותר מ-200 עולים חדשים מצרפת שיגיעו ב-20.07 לישראל בטיסה מיוחדת של אל על שאורגנה על ידי הסוכנות היהודית בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה וקרן היסוד. עלייה זו היא העלייה הגדולה ביותר מצרפת שתגיע לישראל במהלך חודשי הקיץ. כמחצית מהעולים הם בני נוער וילדים שישתבו בסיומו של החופש הגדול בבתי הספר. רוב העולים יקלטו בערים אשדוד, נתניה, ירושלים ורעננה.

שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר אמרה: "על רקע סוף השבוע הקשה בניס, אני רוצה לברך את העולים מצרפת אשר בחרו לעלות כעת לישראל. העלייה מצרפת מחזקת את החוסן הלאומי בישראל, וממשלת ישראל פועלת רבות על מנת להקל על קליטתם – משרד העלייה והקליטה ימשיך לפעול להסרת חסמים בתעסוקה וביצירת הזדמנויות חדשות עבור צעירים העולים מצרפת, במטרה להבטיח להם כי ישראל היא ביתם".

יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי אמר: "העולים מצרפת הם עולים מבחירה ולא מבריחה, עולם שלם של אפשרויות פתוח בפניהם והם בוחרים לבוא לישראל. הבחירה שלהם מצביעה על חשיבותה של הזהות היהודית ועל תחושת השייכות שמדינת ישראל יכולה להעניק ליהודים שרוצים לקחת חלק בסיפור היהודי הגדול. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להקל על קליטתם המקצועית, החינוכית והאישית ולתת להם להרגיש שייכים מרגע שידרכו על אדמת המולדת".

הקהילה היהודית בצרפת מונה כחצי מיליון יהודים והיא הקהילה הגדולה באירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך