מכבי אשדוד/באר טוביה במו"מ עם יחזקאל סקוורר נמרוד טישמן

לאחר שצירפו את הסנטר ג'ייק כהן, מחפשים באשדוד גארדים. הקבוצה נמצאת במו"מ עם יחזקאל סקוורר מנס ציונה ונמרוד טישמן מקריית-גת. בקבוצה ינסו לצרף אחד מהשניים או אפילו את שניהם. השלב הבא לחפש זרים.

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד באר טוביה נמצאת במו"מ עם שני גארדים ישראליים, יחזקאל סקוורר מנס ציונה ונמרוד טישמן, מקריית גת. היא תנסה לצרף אחד מהם, ואולי את שניהם.

לאחר שהקבוצה צירפה סנטר, את גייק כהן הכדורסלן היהודי, היא מחפשת עכשיו גארדים ישראליים. אם אח מהשניים יצורף, ייתכן שהמאמן מאיר טפירו יעבור לשלב ב' של התוכנית המקצועית שלו ויחפש זרים. את הזרים רוצה טפירו, שעובד ימים ולילות בצוותא עם היו"ר מאיר קיקוז, לצרף רק בהתאם לישראלים שימצא.

נימרוד טישמן , בן ה-25,  ששיחק בעונה שעברה בקבוצת קרית-גת. טישמן שגובהו 1.93 מ', שיחק בעבר ביקנעם ובגלבוע גליל.  סקוורר הוא בן 27, כדורסלן ישראלי-ארגנטינאי, ששיחק בעירוני נס ציונה וגובהו 1.80 מ'. הוא שיחק בעבר בבקעה, באילת, בחולון ובהפועל ת"א.

גם הוא מבושק באשדוד. סקוורר
גם הוא מבוקש באשדוד. סקוורר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך