טום בן זקן נקע את הקרסול בחימום לפני משחק האימון מול רמה"ש

במהלך החימום במשחק האימון מול רמה"ש (0:1, לרמ"הש) נפגע המגן טום בן זקן. בהמשך הוא נטש את המשחק. בן זקן: "נקע קטן מנוחה ואהיה כשיר. גם אופיר מרציאנו עם מתיחה בירך לא התאמן. יתכן כי סטניסלב גולדברג האסטוני היהודי ייצא למחנה. הזר שנבחן, אברהימוביץ' בן ה-18 ייצא אף הוא. נראה כי עידן מקדש לא ייצא למחנה ואולי יושאל.
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

טום בן זקן, מגינה של מ.ס אשדוד, נאלץ לנטוש את משחק האימון מול רמה"ש (0:1 לרמה"ש מפנדל של הזר בוש), בגלל נקע בקרסול. במהלך החימום נקע בו זקן את רגלו ובמהלך המשחק לא יכול היה להמשיך ונטש. בדיקה העלתה שמדובר בנקע ולאחר מנוחה הוא ייצא למחנה ביום שני.בן זקן: "ברוך השם זה רק נקע קטן. אנוח ואהיה כשיר". גם השוער אופיר מרציאנו לא נטל חלק באימון. למרציאנו מתיחה בירך והוא לאחר אימון קצר, חזר להמשך טיפולים במועדון.

במשחק עצמו כבשה רמה"ש מהלאומית שער במחצית הראשונה מפנדל, מרגלי בוש שחקנה הזר. השחקנים היו עייפים מההכנה והאימונים, אבל עדיין אשדוד ששלטה ברוב המשחק לא הצליחה להשוות. כמו שזה נראה הקבוצה תצרף חלוצים למחנה.

אגב למחנה ייצאו הצעיר הנבחן בן ה-18, הפיני אברהימוביץ' ואולי גם סטנילסב גולדברג היהודי. מי שכנראה לא ייצא הוא הבלם עידן מקדש אשר ככל הנראה מבקש לחפש קבוצה אחרת, לקבל דקות משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך