לילה לבן במדרחוב רוגוזין

מופעים, הצגות, סרטים, מדרחוב,אמני רחוב, ריקודי עם, שירה וציבור ועוד אירועי תרבות בלילה לבן אחד ומיוחד ברחבת המשכן לאומנויות- חמישי לוקאלי והמומלץ בהם היום המופע של ענבל שיטרית – מופע לטיני בקצב מטריף . ״המופע של אשדוד ערב תרבותי עשיר ומגוון אשר יתקיים בכל רחבי העיר עם מופעי תרבות רבים ומגוונים. החגיגות ייפתחו מוקדם לקראת השקיעה ויסתיימו לתוך הלילה עם מגוון הופעות ופעילויות תרבות בכל רחבי העיר ,בקריית התרבות ברחובות העיר ועוד.

הערב יחל עם מדרחוב רוגוזין שייפתח החל מהשעה 17:00 -23:00 מדרחוב רוגזין, ברובע א', ייפתח היום בשעה 19:00 ואחד מרחובות העיר הוותיקים של העיר יהיה ססגוני ולאורכו יבלו תושבים רבים במשך שעות וייהנו מפעילות מגוונת. בכל שנה מושך אליו המדרחוב אלפי תושבים שמיגעים ליהנות מהופעות ,סדנאות יצירה ובעיקר מאווירה קסומה ובילוי משפחתי אטרקטיבי ואיכותי ללא תשלום .

במות, אומנים, מופעי רחוב, נגנים, מוזיקאים, קוסמים, ליצנים, פינות ישיבה, סדנאות וכו' יתפרסו לאורך השדרה המקום המקסים והתוסס הזה ביצירה רב גונית ועשירה.הקהל הרחב מוזמן להיות שותף לחוויה לפגוש את האמנים ולהנות מפעילויות וסדנאות לכל המשפחה.

לאורך השדרה יהיו מופעי רחוב ,פסלים חיים ,הולכי קביים ,משחקי, כליזמרים, הרכבים אתניים משחקי רצפה לילדים ועוד .דוכני יצירה שבכל שנה מושכים אליהם מבלים רבים והשנה יוכלו ליצור כולם ביחד צורות בגבס ,למלאות בקבוקי חול צבעוניים ולסיום לשזור צמות ולא לשכוח להצטלם ולעלות לפייס ,מתחם הסדנאות יקיים השנה סדנאת פסיפס וסדנת כדור אורות וכלל הפעילות והאווירה יצרו אפשרות בילוי נוספת לכלל ההופעות ופעילות הפנאי אשר התקיימה השבוע מידי יום .

במת הדואר – להקת טריו אינדיו
תוך כדי טיול דמיוני ביבשת דרום אמריקה, מציג ההרכב את התרבות, המוסיקה, השירים והמקצבים הלטינו-אמריקאים מהארצות: ארגנטינה, ברזיל, אקוודור, פרו, בוליביה, צ’ילה, קובה, מכסיקו, ונצואלה וקולומביה.

המקצבים: סלסה, רומבה, קומביה, קרנבליטו, בוסה-נובה, למבדה, חורפו וסמבה. השירים הם רק חלק מהטיול הכולל גם הסברים על המקורות הספרדיים והאחרים, ועל כלי הנגינה. כלי הנגינה הם משלושת הקבוצות העיקריות של כלי הנגינה: כלי הקשה, כלי מיתר וכלי נשיפה. כמו כן משלב ההרכב שירים ומקצבים ידועים ש"עלו לארץ" מהיבשת ותורגמו לעברית. האמנים מופיעים בתלבושות הצבעוניות המסורתיות. אפשרי גם כ"חגיגה דרום אמריקאית" אשר נמשכת עד שעתיים והכוללת הרקדה וחלוקת אמצעי סמבה

להקת ג'ויה

במת הילדים תארח 3 מופעים הערב – (ממוקמת בתחילת הרחוב מצד דרום)
"מירי תשירי" החגיגה הופכת לשמחה יותר, מרתקת יותר ומלאה כיף והומור!
המופע המיוחד של מירי תשירי משמח ולרגש את כל הילדים.
צוחקים ומתרגשים ונהנים מרגעים קסומים ומדליקים במיוחד.

מורן קסם –
מופע ליצנות ,להטוטנות ואש בינלאומי. סוד כוחו של המופע של מורן “קסם” הוא באינטראקציה הייחודית שיוצר האמן עם הקהל, משם נובעת האיכות ההומוריסטית והבידורית של המופע.
הליצנות האיכותית של מורן נגישה לקהל ונמתחת בין הומור חריף לרגישות אינטואיטיבית כלפי הקהל שמולו.מופעו של מורן “קסם” עלה בהצלחה ברחבי העולם כבר יותר מאלף פעמים, הקהל נשבה בקסם המופע. פעם אחת אף פעם לא תספיק, הקהל תמיד שב לצפייה נוספת ותרגש כאילו זו הפעם הראשונה
ומופע הילדים של טריליליאט

במה מרכזית
Ansambel Maya" Send you music with LOVE!!
רכב מוסיקה שורשית חובקת עולם
מאפריקה עד להודו, מתימן לאירלנד, מדרום אמריקה לאוסטרליה
חגיגה של צבעים וצלילים
אנסמבל דיוואן אל בנאת'

אנסמבל "דיוואן אל בנאת" "דיוואן"
מונח מתוך התרבות הערבית שפירושו חדר אירוח בסלון שמשמש מקום מפגש וכינוס בו היו נוהגות הנשים לשבת באירועי שמחות במסורת העתיקה. "בנאת" – הבנות / הנשים
"דיוואן אל בנאת" הוא הרכב מוסיקלי המשלב שירה ונגינה על כלים ממסורות מוסיקליות שונות יחד עם לחנים ועיבודים מקוריים שיוצרים צליל יחודי. האנסמבל מורכב מזמרת ונגנים/ת המנגנים על כלי נגינה מסורתיים מהמזרח והמערב כמו: הטאר הפרסי , הסאז הטורקי , תוף הדרבוקה והקונטרבס / גיטרה בס

המופע הוא מסע מוסיקלי מגוון החל מהפיוטים מתוך המסורת של יהודי מרוקו ועד לניגונים מרקידים מהקווקז דרך יוון בשילוב שירה בשפות שונות , מאחורי ההרכב מופעים רבים בפסטיבלים ואירועים שונים ברחבי הארץ ובחו"ל

הסדרי תנועה
האירוע יתקיים בין השעות 19:00 עד 23:00
הרחוב ייסגר בימי חמישי החל משעה 17:00 ועד לשעה 23:00.
הרחוב ייסגר מהרמזור של רח' יצחק הנשיא ועד הרמזור ברח' שבי ציון.

פסטיבל תוצרת הארץ

אמפי פארק אשדוד ים
רמי קלינשטיין קרן פלס המופע המשותף!
קרן פלס ורמי קלינשטיין חוברים למפגש עוצמתי של שני הרי געש, על במה אחת, עם תשעה נגנים, ודי. ג׳יי.. במהלך המופע יבצעו שני האמנים האהובים ממיטב הלהיטים שכתבו במהלך שנות קריירה מוצלחות לעצמם או לאחרים, ובנוסף יציגו לראשונה שירים חדשים שכתבו יחד מתוך האלבום החדש. מה שמתחיל כמו קונצרט לשני פסנתרי כנף מסתיים במסיבת דיסקו שמחה וסוחפת.

קולנוע פתוח- פארק אשדוד ים 20:30
אסטריקס באחוזת האלים

שנת 50 לספירה. כל גאליה נכבשה על ידי הרומאים חוץ מכפר קטן שתושביו הגאלים עומדים באומץ לב מול הצבא הרומאי. היות והצבא של יוליוס קיסר לא מצליח למחוץ את "מעוז ההתנגדות האחרון", הוא מחליט על שינוי טקטי ומנסה פלישה שקטה , ולכן בונה רומא חדשה מסביב לכפרו של אסטריקס במטרה ללחוץ על הגאלים להיטמע או להיעלם. למרות תכניותיהם של אסטריקס ואובליקס להפסיק את עבודות הבנייה, הבניינים מתרוממים במהירות והאזרחים הרומאים שפולשים לסביבה הקרובה, מביאים מהומה ובלגן לכפרו של אסטריקס.

קיץ ישראלי באשדוד
שירה בציבור עם
שמעון רגב

יום חמישי, שעה 21:00 פארק אשדוד ים
הערב ליד המזרקה באמפי אשדוד ים
״הכי ישראלי שיש״
שמעון רגב מארח חברים
שרים בפארק אשדוד – ים
שמעון רגב שר ומנגן את שירי ארץ ישראל הישנה והטובה בליווי שקופיות ברצף של מחרוזות שירים וברפרטואר עשיר של שירים מתקופות זמן שונות המשולבים עם קטעי קישור מצחיקים על עם ישראל. בנוסף,שמעון יארח זמרים אורחים שיצטרפו אליו .
המיקום שנבחר היום בגלל רצף האירועים המתקיים באמפי הוא ליד המזרקה הגדולה .

חמישי בכיכר מופיעים פתוחים
בכיכר המשכן יופיעו הערב הרכבים מוסיקליים ומופעים
19:30- קרקס לכל המשפחה
21:00 –ענבל בן שיטרית – תושבת אשדוד תופיע בכיכר במופע לטיני ומיוחד מאוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך